هتل های مشهد افزایش نرخ ندارند

به گزارش عینک آفتابی، رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی از تکمیل نیمی از ظرفیت هتل های مشهد پیش از شروع نوروز 1403 اطلاع داد.

هتل های مشهد افزایش نرخ ندارند

به گزارش عینک آفتابی، محمود مادرشاهیان درباره مقدار اشغال واحدهای اقامتی مشهد، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز تعطیلات نوروز آغاز نشده، ظرفیت اشغال هتل های مشهد به حدود 50 درصد رسیده است و ورود زائران به مشهد از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی درباره مقدار رزرو هتل های مشهد در نوروز، بیان نمود: رزرو هتل های مشهد برای هفته اول نوروز به حدود 65 درصد رسیده است و پیش بینی می گردد تا روزهای آینده، این مقدار به حدود 90 درصد برای روزهای ابتدایی نوروز افزایش یابد؛ اما رزرو هتل های مشهد در هفته دوم حدود 45 درصد خواهد بود.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی درباره مقدار نظارت ها بر واحدهای اقامتی، گفت: تمام هتل های مشهد از ابتدای اسفند برای آماده سازی نوروز به صورت کامل یک دوره بازدید شده اند و یک دوره دیگر نیز تا انتها سال بازرسی خواهند شد.

مادرشاهیان ادامه داد: در مجموع، هر هتل در اسفند و قبل از آغاز سال تازه دو بار بازرسی می گردد تا شرایط از هر لحاظ برای پذیرایی از مهمانان و زائران آماده باشد. در حوزه بازرسی از هتل های مشهد که زیرمجموعه جامعه هتلداران واقع شده است، تیم 30 نفره بازرسان تخصصی بیش از 520 بازرسی در اسفند ماه انجام داده است.

وی درباره استقبال زائران از تخفیف 30 درصدی هتل های مشهد برای اقامت های 10 روزه، بیان نمود: اطلاعات کامل هتل های مشهد برای استفاده مسافران از این طرح و استفاده از تخفیف های مربوط به 10 شب اقامت در هتل های مشهد در سایت جامعه هتلداران به آدرس www.ehkh.ir واقع شده است. این طرح با استقبال خوبی از سوی زائران و مسافران روبه رو شده است.

او درباره افزایش نرخ هتل های مشهد در نوروز، گفت: هتل های مشهد شب عید هیچ افزایش نرخی نخواهند داشت و با نرخ نامه سال 1402 به زائران خدمات ارائه خواهند کرد.

منبع: دنیای سفر

به "هتل های مشهد افزایش نرخ ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های مشهد افزایش نرخ ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید