احداث پارک بانوان سرایان در دستور کار واقع شده است

به گزارش عینک آفتابی، شهردار سرایان گفت: یکی از پروژه هایی که در دستور کار این مجموعه است، احداث پارک بانوان شهر است.

احداث پارک بانوان سرایان در دستور کار واقع شده است

مطلبی شهردار سرایان در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های عینک آفتابی از بیرجند، با اشاره به اینکه در دو سال گذشته 7 پارک در سرایان احداث شده است، گفت: پارک بانوان سرایان مساحتی بیش از دو و نیم هکتار دارد که در حال حاضر دیوار کشی این پارک به اتمام رسیده است.

او افزود: به محض اینکه زمان درختکاری برسد، کار کاشت درخت در این پارک را هم آغاز می کنیم.

مطلبی با بیان اینکه سرانه فضای سبز برای هر نفر در حالت استاندارد 12 متر است ادامه داد: سرانه فضای سبز در شهرستان سرایان به ازای هر نفر 18 متر مربع است که میزان عمومی آن به 15 متر به ازای هر نفر می رسد.

شهردار سرایان در ادامه به موضوع قطع درختان در این شهر پرداخت و توضیح داد: وظیفه اصلی شهرداری ایجاد فضای سبز عمومی است، اما همان قانون به شهرداری این اجازه را داده است در مکان هایی که مشکل ترافیکی و ساخت و ساز وجود دارد با اخذ مجوز های لازم اقدام به قطع یا جابجایی درختان کند.

او بیان نمود: در بعضی منطقه ها درختان باعث کاهش دید افراد می گردد؛ به طور مثال ارتفاع کاج توپی به بیش از دو متر نباید برسد و در صورتی که ارتفاع آن بیشتر گردد باعث اختلال و کاهش دید افراد می گردد.

مطلبی نام کرد: اگر درختی از طریق شهرداری قطع و یا جابجا گردد، به جای آن چندین درخت و گونه گیاهی در منطقه ها دیگر کاشته می گردد.

شهردار سرایان اظهار کرد: بعلاوه درختانی که قابلیت جابجایی دارند، جابجا و در منطقه ها دیگر کاشته می گردد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "احداث پارک بانوان سرایان در دستور کار واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث پارک بانوان سرایان در دستور کار واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید