بازی تاج و تخت؛ رده بندی لنیستر ها بر اساس قدرت مبارزه

به گزارش عینک آفتابی، لنیستر ها در سریال بازی تاج و تخت با جنگجو های قوی خاندان خود شناخته می شوند. اما هواداران از بین کسی مثل تایوین یا جافری چه کسی را انتخاب می نمایند؟

بازی تاج و تخت؛ رده بندی لنیستر ها بر اساس قدرت مبارزه

لنیسترها یکی از قوی ترین خاندان های سریال بازی تاج و تخت هستند و بالاترین قدرت را در وستروس دارند. در حالی که آن ها مایل به خرج کردن ثروت خود برای تسلط به هر موقعیتی هستند، اما این قابلیت بالای آن ها در برنامه ریزی برای تمامی موقعیت های پیش آمده است که موجب رجحان آن ها نسبت به دشمنانشان می گردد.

از آن جایی که این خاندان دشمنان زیادی دارد، جنگ برای آن ها موضوعی اجتناب ناپذیر است. اعضای این خانواده چه هنگام شرکت در میدان نبرد و چه هنگام اجرای نقشه های پشت پرده، توانایی بالایی در رزم از خود نشان داده اند. اما کدام عضو این خانواده قوی ترین جنگجو است؟

11. میرسلا براتیون

از میان تمام اعضای خانواده لنیستر که به نمایش درآمدند، میرسلا ضعیف ترین عضو خانواده از حیث قابلیت رزم است. او در محیط جنگ به تصویر کشیده نشده و این می تواند به این دلیل باشد که او تنها یک دختر جوان است.

به همین دلیل میرسلا خیلی درگیر جنگ و نبرد نیست و حتی موقعی که صحبت از نقشه کشی و برنامه ریزی های معروف خانواده لنیستر می گردد، او علاقه زیادی نشان نمی دهد. او احتمالا بی گناه ترین و معصوم ترین عضو این خاندان است که کشته می گردد.

10. تامن براتیون

او هم مانند میرسلا شباهتی به دیگر اعضای خانواده ندارد. در حالی دیگر اعضای خاندان لنیستر در حال نقشه کشی به قصد رجحان یافتن به دیگران هستند، تامن کودکی معصوم است که به ناچار در موضع قدرت قرار گرفته و دائم مورد دستکاری ذهنی دیگران قرار می گیرد و هیچ گاه تصمیم گیرنده نهایی نیست.

او شخصیتی نیست که مجبور باشد در جنگ شرکت کند و مبارزات حیرت انگیزی را به پا کند. در عوض او ترجیح می دهد قبل از روی آوردن به جنگ از راه های صلح آمیز به اهداف خود برسد. به همین دلیل، او هیچ گاه در صحنه نبرد نمایش داده نمی گردد و این می تواند علتی باشد که به عنوان یکی از ضعیف ترین اعضای این خاندان شناخته می گردد.

9. جافری براتیون

از میان 3 فرزند سرسی، جافری رجحانن مبارز آن ها است. اما در مقایسه با دیگر اعضای خانواده، او خیلی به چشم نمی آید. جافری فرصت حضور در میدان نبرد را پیدا می نماید، اما در نهایت معلوم می گردد که او شخصی ترسو است و به قدری هم که فکر می کرد، قدرتمند نیست.

البته او تمرین زیادی برای جنگ می نماید که این موضوع عمدتا به این دلیل است که او از مفاهیم جنگ و شکنجه دیگران لذت می برد. در حالی که او کمی با دنیای نبرد آشنایی دارد و از دستور دادن به دیگران شاد می گردد، اما کسی نیست که در موقعیتی حقیقی بتواند از پس خود بر بیاید.

8. سرسی لنیستر

در پشت پرده ، سرسی یکی از قوی ترین جنگجویان خانواده لنیستر است. او شخصیتی حیله گر و انتقام جو دارد و همواره یک قدم از دشمنان خود جلوتر است و خود را به عنوان رهبری که لیاقت راهنمایی خانواده را دارد، ثابت نموده است.

سرسی در جنگ های حقیقی حضور پیدا نمی نماید و هیچ صحنه ای از او هنگام جنگ با شمشیر دیده نشده است، که این موضوع مانع از تبدیل شدن او به یکی از رجحانن جنگجویان خانواده می گردد.

7. تیریون لنیستر

معین است که تیریون لنیستر به خاطر مشکلاتی نمی تواند جنگجویی خارق العاده باشد. حریفان او، قد تیریون را به عنوان نقطه ضعفش می شناسند، اما هنگام نبرد تیریون نمی گذارد این موضوع مانع از قابلیت بالای او در جنگیدن گردد. او با اشتیاق بالا به میدان جنگ پیوسته و مایل است با هر دشمنی، فارق از مسئله ای که دارد، به مبارزه بپردازد.

تیریون یکی از باهوش ترین شخصیت های سریال بازی تاج و تخت است و این امر باعث می گردد او هنگام مبارزه رجحان چشم گیری داشته باشد. او این مسأله را بار ها طی صحنه های مختلف به نمایش گذاشته و این باعث می گردد که تیریون تبدیل به یکی از بزرگترین جنگجویان خاندان لنیستر تبدیل گردد.

6. کوان لنیستر

کوان لنیستر یکی از اعضای نادیده گرفته شده در خاندان لنیستر است، اما او مبارزی خارق العاده به شمار می رود. مانند برادرش تایوین، او در آغاز سریال روز های شکوهمند خود را پشت سر گذاشته است. اما او در طول سریال در نبرد هایی شرکت می نماید و به مبارزه می پردازد.

او دانش زیاد و تجربه ای بالا دارد و هنگامی که صحبت از گذشته شکوهمند او به میان می آید، از او به نیکی و با احترام یاد می گردد. او کسی است که ممکن است ذهن مناسب و درخور پیش بردن نبرد را نداشته باشد، اما همواره با شمشیر خود می تواند هر نبردی را به خوبی همراهی کند.

5. لنسل لنیستر

برای عضویت در گارد پادشاهی باید مبارزی توانا باشید و این درباره لنسل لنیستر حقیقت دارد. او قابلیت مبارزه خود را در این گروه نشان داد و این دلیلی بر تبدیل شدن او به یکی از رجحانن جنگجویان خانواده لنیستر شد. اما حتی هنگامی که لنسل به جنبش گنجشک ها پیوست، قدرت او بیش از پیش افزایش یافت.

پس از آنکه لنسل توسط گنجشک اعظم شست وشوی مغزی شد و راستا زندگی او به کل تغییر کرد و این موجب شد تا خشونت و پرخاشگری زیادی را در مبارزات خود به نمایش بگذارد. لنسل شخصیتی خشن و بی رحم دارد و خود را رجحانن جنگجو می داند.

4. رابرت براتیون

رابرت براتیون به دلیل ازدواج با سرسی تبدیل به عضوی از خاندان لنیستر می گردد. او شخصیت دیگری است که با آغاز سریال قدرت هایش افت نموده و سلامت رو به افولی دارد و ترجیح می دهد وقت خود را صرف شرب خمر کند.

او کسی است که سابقه جنگجویی دارد. او و ند استارک، کسانی بودند که به دلیل قابلیت هایشان در مبارزه، موجب ترس دیگران می شدند. او حتی در همان شرایط روبه افول، در صحنه هایی نشان می دهد که هنوز جنگجویی قدرتمند است.

3. تایوین لنیستر

تایوین لنیستر در مدت زیادی از طول سریال، سرپرست خاندان لنیستر است و شخصیتی حاکم و مسلط دارد. در حالی که او در صحنه های نبرد زیادی نشان داده نشده است، اما معین است که مبارزی قادر بوده و کسی است که می تواند از عهده خود در میدان جنگ بر بیاید.

او تمام نکات لازم را به خانواده خود می آموزد و قابلیت نقشه و برنامه ریزی اش در نبرد، مزیتی است که هنگام ورود به میدان از خود بروز می دهد. او مبارزی خارق العاده محسوب می گردد و این موضوع به دلیل تجربه زیاد در میدان نبرد است.

2. کوه

در حالی که کوه عضو تنی خانواده لنیستر نیست، اما پرچم دار این خاندان است و در طول سریال به علت قابلیت های برتر جنگجویی اش به کار می رود. او جنگجویی فوق العاده است و در حالی که چابکی و سرعت بالایی ندارد، اما قدرت این شخصیت شگفت انگیز است.

او کسی است که می تواند با دستان خالی حریف خود را نابود کند و هنگامی که سلاحی به دست او داده می گردد، نابودگری او از قبل هم بیشتر می گردد. او یکی از رجحانن جنگجو های سریال است و به همین دلیل، تبدیل به یکی از ترسناک ترین مرد های وستروس شده است.

1. جیمی لنیستر

از میان تمامی اعضای خانواده لنیستر، بی شک جیمی قوی ترین جنگجو است. در اوایل سریال، جیمی با مبارزات خود و حتی در یک نمونه ایستادگی در برابر ند استارک، خود را به عنوان شمشیر زنی ماهر ثابت نموده است.

البته که از دست دادن دست او موجب تغییر سبک مبارزه اش شد و وابستگی اش به بران را زیاد کرد. اما حتی با از دست دادن یک دست، جیمی شجاعت لازم برای مبارزه با قوی ترین دشمنان را حفظ نموده و نبرد های متعددی را پیش برده است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی تاج و تخت؛ رده بندی لنیستر ها بر اساس قدرت مبارزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تاج و تخت؛ رده بندی لنیستر ها بر اساس قدرت مبارزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید