جدایی مسی از پاری سن ژرمن قطعی شد

به گزارش عینک آفتابی، در روزهای گذشته خبری مبنی بر محرومیت دوهفته ای لیونل مسی به علت سفر بدون هماهنگی به عربستان و غیبت غیرموجه در تمرینات پاری سن ژرمن منتشر شد.

جدایی مسی از پاری سن ژرمن قطعی شد

خبرنگار برجسته ایتالیایی که به انتشار اخبار موثق معروفیت دارد، از جدایی حتمی فوق ستاره آرژانتینی از باشگاه پاری سن ژرمن اطلاع داد.

به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته خبری مبنی بر محرومیت دوهفته ای لیونل مسی به علت سفر بدون هماهنگی به عربستان و غیبت غیرموجه در تمرینات پاری سن ژرمن منتشر شد.

پس از انتشار تصاویری از مسی و خانواده اش در کشور عربستان این شایعه قوت گرفت که شاید مقصد بعدی کاپیتان آرژانتین، این کشور عربی باشد تا دوباره علاقه مندان به فوتبال در انتظار تقابل مسی و کریستیانو رونالدو باشند اما در این میان کاتالان ها هم بیکار ننشسته و خواستار بازگشت دوباره مسی به نیوکمپ هستند.

در این بین، فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی با انتشار پستی در فضای مجازی از خاتمه قریب الوقوع همکاری فوق ستاره آرژانتینی با این باشگاه فرانسوی اطلاع داده است.

قرارداد مسی با پی اس جی تابستان امسال به اتمام می رسد و علاقه مندان به مرد شماره 10 آلبی سلسته منتظر هستند تا از مقصد بعدی او رونمایی گردد.

منبع: عصر ایران

به "جدایی مسی از پاری سن ژرمن قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی مسی از پاری سن ژرمن قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید