راه اندازی ایستگاه قطار سریع السیر دلیجان با جدیت پیگیری گردد

به گزارش عینک آفتابی، خبرنگاران/مرکزی در دومین روز از دهه فجر، ساختمان بنیاد نیکوکاری الغدیر دلیجان با حضور استاندار مرکزی و سایر مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

راه اندازی ایستگاه قطار سریع السیر دلیجان با جدیت پیگیری گردد

استاندار مرکزی در جریان افتتاح این مرکز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: احداث ایستگاه قطار سریع السیر در شهرستان دلیجان به عنوان یک مطالبه عمومی باید توسط مردم، نمایندگان مجلس،معتمدان و اعضای شورای اسلامی پیگیری گردد.

وی اضافه کرد: البته تا به امروز پیگیری هایی اجرا شده اما پاسخ قطعی در این رابطه از مسئولان دریافت نشده و انتظار می رود مسئولان تا سرانجام دولت دوازدهم مجوز این ایستگاه را اخذ نمایند.

آقازاده با اشاره به اتحاد بی نظیر مردم این شهرستان گفت: این اتحاد بین مردم دلیجان رونق مالی خوبی را ایجاد نموده است، با توجه به محروم بودن این شهرستان از آب و هوا و خاک مناسب اما این مردم اقدامات خوبی در این شهرستان انجام داده اند و همین ویژگی ها سبب ترغیب مسئولان برای ارائه خدمت به مردم این شهرستان شده و احتیاج است مسئولان قدردان این مردم باشند.

استاندار استان مرکزی در مورد مرکز نیکوکاری الغدیر در دلیجان گفت: 50 میلیون تومان برای تجهیزات سمعی و بصری مرکز نیکوکاری الغدیر دلیجان توسط استانداری به این مرکز اهدا می گردد.

آقازاده با اشاره به اینکه شهرستان دلیجان به لحاظ نرخ بیکاری جزو پایین ترین شهرستان های کشور و از لحاظ درآمد سرانه نیز از بالاترین شهرستان هاست گفت: این شهرستان از امن ترین شهرستان هاست و با توجه به اهمیت بالای این شهرستان قول مساعد داده می گردد که با زمینه سازی های مناسب، شرایط سفرهای بیشتر مسئولان به این شهرستان به منظور برطرف مسائل موجود در این منطقه فراهم گردد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: این مرکز نیکوکاری در سال 1388 تاسیس شد و هم اکنون یکهزار و 250 نفر از خیرین این شهرستان با بنیاد همکاری دارند.

زهرا امینی اضافه کرد: مجموع پرونده های مراجعه شده به این بنیاد از سال 88 تا به امروز 500 پرونده از مددجویان نهادهای حمایتی، زنان سرپرست خانواده و بچه ها بی سرپرست به منظور حمایتهای معیشتی و درمانی بوده است.

وی توضیح داد: هم اکنون 166 پرونده شامل 64 بیمار سرطانی، 22بیمار کلیوی، 28 بیمار مادر زادی و 42 بیمار غیر مرتبط از خدمات مرکز نیکوکاری بهره مند هستند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: عملیات اجرایی ساختمانی که امروز افتتاح شد از سال 95 شروع شد و 11 میلیارد ریال برای احداث این ساختمان هزینه شده است.

امینی با اشاره به راه اندازی صندوق حمایت از نخبگان ورزشی، علمی و تحصیلی در این مرکز گفت: 2 مرکز نگهداری معلولان دختر و پسر بالای 14 سال در دودهک و مرکز نگهداری سالمندان در خاوه از توابع دلیجان در این شهرستان فعال است.

وی ادامه داد: اهداف فعلی بنیاد، شناسایی، حمایت و معرفی بچه ها با ناهنجاری مادر زادی، شناسایی و حمایت از بیماران کلیوی، شناسایی و حمایت از بیماران صعب العلاج، کوشش برای جذب خیرین در راستای اقدام برای احتیاجهای دارای اولویت و صندوق حمایت از برگزیدگان علمی، فرهنگی و... است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راه اندازی ایستگاه قطار سریع السیر دلیجان با جدیت پیگیری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی ایستگاه قطار سریع السیر دلیجان با جدیت پیگیری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید