رونالدو: عربستانی شده ام! ، همیشه برترین ها را به عربستانی ها وعده می دهم

به گزارش عینک آفتابی، کریستیانو رونالدو بعد از پیروزی در ال کلاسیکوی عربستان از شرایط بسیار خوب خود در این کشور سخن به میان آورد تا جاییکه خود را یک عربستانی دانست.

رونالدو: عربستانی شده ام! ، همیشه برترین ها را به عربستانی ها وعده می دهم

به گزارش عینک آفتابی به نقل از SSC، در حساس ترین بازی هفته هفتم لیگ عربستان که به ال کلاسیکو مشهور است دو تیم پرستاره النصر و الاهلی به مصاف هم رفتند.

این بازی مجذوب کننده 7 گل داشت و در نهایت این النصر بود که توانست با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

برای النصر در این بازی کریستیانو رونالدو و تالیسکا هر کدام دو گل به ثمر رساندند تا این تیم پنجمین پیروزی پیاپی فصل خود را کسب کند.

رونالدو بعد از بازی اینگونه به پیروزی تیمش واکنش نشان داد: بازی را بسیار خوب شروع کردیم و پیروز به گلزنی شدیم. طرفداران بسیار خوب از تیم حمایت کردند و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.من همچنان عاشق فوتبال هستم و می توانم گل بزنم.

او ادامه داد: از شرایط خود در عربستان در این مدتی که اینجا بوده ام راضی هستم و کشور شما را دوست دارم. عربستانی ها خوب هستند. من یکی از شما هستم و همیشه برترین ها را به شما وعده می دهم. مهم ترین چیز پیروزی النصر است و ما همیشه در پی کسب پیروزی هستیم.

کریستیانو رونالدو در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای در النصر داشته و با زدن 9 گل در 7 بازی در صدر جدول برترین گلزنان قرار گرفته است.

رسانه های عربستانی بعد از بازی برابر الاهلی نوشتند که رونالدو از شرایط خود در عربستان راضی است و حاضر است که قرارداد خود را با النصر تمدید کند و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

در جدول رده بندی، الاتحاد با 18 امتیاز در صدر قرار گرفته است و الهلال هم با 17 امتیاز دوم است. این در حالی است که الاتفاق و النصر هم به ترتیب 16 و 15 امتیازی هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "رونالدو: عربستانی شده ام! ، همیشه برترین ها را به عربستانی ها وعده می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: عربستانی شده ام! ، همیشه برترین ها را به عربستانی ها وعده می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید