سوژه شدن کفش های رییس فیفا

به گزارش عینک آفتابی، جانی اینفانتینو در مراسم تمجید از تیم کرواسی در کسب مقام سومی جام جهانی قطر، یک جفت کفش ورزشی آدیداس به پا داشت.

سوژه شدن کفش های رییس فیفا

کرواسی در این ملاقات تیم آفریقایی مراکش را با نتیجه 2-1 شکست داد و به مقام سوم جام جهانی رسید. یوشکو گواردیول دروازه را باز کرد و بلافاصله اشرف داری گل تساوی را به ثمر رساند. اما میسلاو اورشیچ در دقیقه 42 گل رجحان کرواسی را زد و تیمش پیروز میدان شد.

اما اینفانتینو با کفش آدیداس استن اسمیت سفید رنگش که آرم فیفا رویش چاپ شده بود تمام توجهات را به خود جلب کرد. مردم هم وارد میدان شدند و او را در شبکه های اجتماعی مسخره کردند. یکی گفت: کفش های اینفانتینو بسیار غم انگیز است. دومی نوشت: فیفا، شما باید اینفانتینو را به خاطر پوشیدن کفش ورزشی سفید با کت و شلوار اخراج کنید! سومی گفت: جانی اینفانتینو همواره شبیه یک پسر بچه کت و شلواری به نظر می رسد که کفش های خوبش پاهایش را می زنند، برای همین کفش ورزشی می پوشد. چهارمی هم اضافه نمود: اینفانتینو: کت و شلوار، کراوات، کفش ورزشی سفید. مثل پوشیدن کفش در استخر.

اخیراً هم اینفانتینو به علت اینکه تمایلش برای برگزاری بیشتر مسابقات جام جهانی زمستانی را اعلام نموده بود، مورد انتقاد گرفت. روسای لیگ برتر معتقدند که این ایده دو فصل فوتبال داخلی را به علت وقفه شش هفته ای در وسط فصل، به هم می ریزد.

منبع : خبرورزشی

منبع: فرارو

به "سوژه شدن کفش های رییس فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوژه شدن کفش های رییس فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید