غلامی: استقلال یتیم و بچه سرراهی شده

به گزارش عینک آفتابی، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مثل یک بچه سرراهی یتیم هستیم. استقلال نمونه شاخص یک بچه یتیم و سرراهی است.

غلامی: استقلال یتیم و بچه سرراهی شده

به گزارش گروه ورزشی عینک آفتابی، عارف غلامی بعد از تساوی خانگی یک بر یک مقابل نفت آبادان در جمع عینک آفتابی گفت: در این دو سه هفته از شرایط آرمانی مان دور بودیم. این را می پذیریم، همه بازیکنان این را قبول دارند، ولی اتفاقات گوناگون زیادی در خصوص تیم ما بعد از قهرمانی سوپرجام رخ داد. بازیکنان بین خودشان قولی داده بودند که در این 12-10 هفته گذشته قبول نموده بودیم که انواع و اقسام اتفاقات علیه تیم ما رخ می دهد. می دانستیم بی پولی وجود دارد، داوری ها علیه ما خواهد بود، بعد از هر مسابقه ما، بازیکنان در اینجا که مقابل شما عینک آفتابی ایستادیم در خصوص 10 مشکل حرف زدیم. بازیکن حرفه ای باید صد درصد فکرش در زمین فوتبال و تمرین باشد و آرامش داشته باشد. اما ما سال جاری در این چند ماه گذشته چنین حسی را نداشتیم.

مدافع استقلال ادامه داد: از اتفاق حذف از آسیا که دوستانی که عامل آن بودند، خودی بودند، از اتفاقاتی که در خصوص اسپانسرمان رخ داد، چند ماه رایگان تبلیغ یک اسپانسر را کردیم، بعد الان فهمیدیم دعوای شخصی بیرونی و این جور موضوعات بوده است. قبلاً قرار بوده قبول نمایند، اما اکنون قبول نکردند. خیلی اتفاقات گوناگون رخ داد. نیمی از بازیکنان حساب بانکی هایشان بسته است و خیلی از این موضوعات، اما ما فقط یک هدف داشتیم؛ گفتیم در این شرایط بد مالی و بد مردم و طرفداران، وقتی طرفداران از ما حمایت می نمایند، نمی توانیم به خودمان اجازه بدهیم که یک درصد بخواهیم شل تمرین کنیم، صد درصد در بازی ها حاضر نشویم، ولی متأسفانه سربزنگاه ها تمام اتفاقات داوری علیه ما شده است.

وی اضافه کرد: خیلی دور نمی رویم، در همین چند هفته گذشته، در جام حذفی با تیم لیگ یکی بازی کردیم، پنالتی واضح ما را نگرفتند. در دربی هم همین طور. کدام تیم ها در سال هایی که قهرمان شده اند همه بازی ها خوب بودند و برنده شدند. برخی بازی ها هم این گونه است و برخی تیم ها را یک بر صفر می برید و برخی ها را 2 بر یک. دو اتفاق تأثیرگذار در بازی ما اتفاق افتاده است. دو حرکت آفساید. بعد رئیس کمیته داوران آمده و می گوید اگر ما این صحنه را در دربی پنالتی می گرفتیم طرفداران تیم رقیب ناراحت می شدند. وقتی رئیس چنین حرفی می زند، کارمندان زیردست با این موضوع چگونه باید برخورد نمایند؟ اگر یک موضوعی حق است، اگر به ضررت هم بود باید آن را قبول کنی. اگر هم به نفع ات بود هم خیلی خوب.

غلامی در خصوص اینکه استقلال با این شرایط در جام حذفی به قهرمانی امیدی ندارد، زیرا بازیکنان از لحاظ روحی وضع خوبی ندارند، گفت: از لحاظ روحی بازیکنان خیلی برهم ریخته هستند. 6 ماه است که بازیکنان حقوقی نگرفته اند. حقوق را ولش کنید، اتفاقات تأثیرگذاری که روی روند تیم ما گذاشته است. از موضوعات داوری، از برنامه ریزی مسابقات که فاجعه بود. این همه مسئول گذاشته اند نمی دانیم چه کسی تصمیم گیرنده است. این می اندازد گردن آن، و آن می اندازد گردن دیگری. با این همه مسئول، یک نفر را پیدا ننموده ایم که جواب بگیریم و علت این مسئله را بدانیم.

وی در خصوص بازی پرسپولیس و اینکه بازی اش با پیکان در آزادی انجام می گردد، گفت: خیلی از موضوع ها. این دفعه اول نبوده، مگر ما با طرفدارانمان انگیزه مضاعف نداریم. ما از این سرمایه در بازی با طرفدار و پیکان محروم بودیم. استقلال بچه سرراهی دولت شده است. هیچکس برایش مهم نیست. هر کسی می آید یک لگدی به آن می زند و نفر بعدی می آید. هیچکس همراه نیست. مگر می گردد، کجای جهان یک اسپانسر را تبلیغ می کنید و بعد رایگان برایت تمام گردد. موضوع های حق پخش که هیچ چی، و خیلی موضوع های دیگر که برای هیچکس مهم نیست. ما بازیکنان استقلال این را قبول کردیم. وقتی بازیکن این تیم شدی، ممکن است 10 جا برایت پنالتی نگیرند. از خودی بخوری، از غیرخودی بخوری، طرفدار استقلال هم برایش روشن شده است. آن کس که فوتبال را می فهمد، البته ما خودمان قبول داریم که در این 3-2 هفته استقلال هفته های قبل نبودیم، اما دلایل بسیار زیادی وجود دارد که تیم ما از آن سطح بالا به یکباره به اینجا رسید.

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: می دانستیم با اولین بازی که نتیجه نگیریم خیلی از مشکلاتی که پشت قضیه هست، خودش را نشان می دهد. ما همه چیز را مثبت نشان می دادیم. با طرفداران یکدل بودیم. آن ها حمایت کردند، ما تمام تلاشمان را کردیم، ولی یک جایی روند قطع شد و برای هیچکس مهم نیست جز مجموع خودمان. یک کوچولو برای باشگاه و طرفداران. برای کس دیگری مهم نیست.

غلامی با اشاره به تیم نفت گفت: به این تیم ریشه دار و قدیمی خسته نباشید می گویم. با هر اتفاقی یک امتیاز گرفتند. سرپرست این تیم گفته می دانستیم که ساپینتو چنین حرکتی می نماید. رفتند و شیرازه ذهنی او را بهم ریختند. خودشان در خصوص همه چیز شرح می دهند. حالا خوب است که این آقا خودش این حرف ها را گفته، خیلی از تیم ها این کار ها را می نمایند، ولی نمی گویند. پشت پرده برنامه ریزی می نمایند. تا این مربی می گوید تو، محرومش می نمایند. اینقدر بی احترامی ها از تیم های دیگر شده است، فحش درآمده، انواع حرف ها را زده اند. پرونده ها در حال خاک خوردن است. اما در خصوص استقلال هم اشد مجازات و هم در اسرع وقت. هنوز به خانه نرسیده ایم، اعلام می گردد. من عادت نموده ام. من به عنوان بازیکن استقلال این را قبول نموده ام. اگر بخواهم در استقلال بازی کنم امکان دارد 10 ماه پول نگیرم، هیچکس جوابم را ندهد. پنالتی تیمم را نگیرند، هیچکس هم جواب ندهد، همه برنامه ریزی ها هم علیه تیمم باشد. کاملاً روشن است. مثل یک بچه سرراهی یتیم هستیم. استقلال نمونه شاخص یک بچه یتیم و سرراهی است.

وی در خصوص طرفداران گفت: طرفداران کاملاً این مسئله را فهمیده اند، علت حمایت شان هم همین است، چون کاملاً موضوع را فهمیده اند. می دانند خیلی از قضایای این لیگ از دست ما خارج است. خیلی دلم پر است. مدام می گویند سال جاری در داوری پیشرفت می کنیم. مسائل روز جهانی فوتبال را برایمان مثال می زنند، اما اتفاقی که در فوتبال ما می افتد در پایین ترین سطح فوتبال جهانست. حرف هایم هیچ تأثیری ندارد، اما این فقط درددل من و بازیکنان ما با طرفداران است. کاملاً معین است. مشاخصه با فساد فوتبال، پشت پرده و...، همه تصمیمات در آن فساد وجود دارد. آدم متخصص بگذارید، فساد خودش کم می گردد. نمی خواهد برچسب مشاخصه با فساد یا هزار موضوع دیگر به خودتان بزنید. آدم متخصص باشد یکسری تصمیمات درست و زیرسشاخت های درست بگذارد، این فوتبال پاک و درست جلو می رود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "غلامی: استقلال یتیم و بچه سرراهی شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامی: استقلال یتیم و بچه سرراهی شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید