مددی: چرا با وجود اعتراض رسمی به انتخاب سیدعلی، فدراسیون اصرار به قضاوت او داشت؟، در کنار مجیدی هستیم و حمایتش می کنیم

به گزارش عینک آفتابی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که مدیریت این باشگاه در کنار فرهاد مجیدی است و از او حمایت خواهد کرد.

مددی: چرا با وجود اعتراض رسمی به انتخاب سیدعلی، فدراسیون اصرار به قضاوت او داشت؟، در کنار مجیدی هستیم و حمایتش می کنیم

احمد مددی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی عینک آفتابی، درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست وپنجم لیگ برتر و اعتراض فرهاد مجیدی به قضاوت سیدمهدی سیدعلی گفت: آقای مجیدی صحبت هایی انجام داد و گفت تک و تنهاست. از همین جا اعلام می کنیم که در کنار مجیدی هستیم و از سرمربی استقلال حمایت می کنیم. از نحوه قضاوت سیدعلی بسیار عصبانی هستیم و واقعاً متأسفیم که چرا با وجود اینکه رسماً به انتخاب این داور اعتراض کرده بودیم و گفتیم به هیچ نام شایسته قضاوت برای بازی استقلال نیست، سازمان لیگ اصرار کرد که داور بازی باشد.

وی اضافه کرد: بی نهایت از تصمیم فدراسیون فوتبال عصبانی هستیم. بابت این تساوی متأسفیم و نمی دانیم دو امتیاز پایمال شده استقلال را از چه کسی بگیریم. بار دیگر تأکید می کنیم کنار مجیدی هستیم و از او حمایت می کنیم. نحوه قضاوت داور را به هیچ نام برنمی تابیم. همین امشب اعتراض رسمی خودمان را به داوری سیدعلی انجام دادیم و شنبه هم برای پیگیری موضوع داوری شخصاً اقدام خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مددی: چرا با وجود اعتراض رسمی به انتخاب سیدعلی، فدراسیون اصرار به قضاوت او داشت؟، در کنار مجیدی هستیم و حمایتش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: چرا با وجود اعتراض رسمی به انتخاب سیدعلی، فدراسیون اصرار به قضاوت او داشت؟، در کنار مجیدی هستیم و حمایتش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید