مطلق زاده: شیمبا و پاتوسی بازیکنان خطرناکی هستند، میزبان هستیم و باید فولاد را شکست بدهیم

به گزارش عینک آفتابی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد این تیم در مصاف خانگی با فولاد خوزستان باید حداکثر امتیاز را کسب نموده و پیروز از زمین خارج گردد.

مطلق زاده: شیمبا و پاتوسی بازیکنان خطرناکی هستند، میزبان هستیم و باید فولاد را شکست بدهیم

محمود مطلق زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی عینک آفتابی، درباره شرایط صنعت نفت در آستانه بازی با فولاد خوزستان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و خودمان را آماده بازی با فولاد می کنیم. وقتی تیم های خوزستانی مقابل هم قرار می گیرند معمولاً بازی های شان زیبا و جذاب می گردد. امیدوارم این دربی خوزستان هم بازی خوبی باشد. ما برای این بازی به چیزی جز برد فکر نمی کنیم، خصوصاً اینکه میزبان هستیم و باید فولاد را ببریم تا طرفداران را راضی کنیم. سه امتیاز این بازی خانگی برای ما مهم است و برد برابر فولاد همچنان می تواند ما را در کورس نگه دارد.

وی با بیان اینکه فولاد تیمی باکیفیت است، توضیح داد: فولاد جزو تیم هایی است که بازیکنان خوبی دارد و کادر فنی این تیم هم توانمند است. فولاد بازیکنان خطرناکی مثل شیمبا و پاتوسی دارد. البته ما هم صنعت نفت هستیم و تا اینجا جزو تیم های باکیفیت لیگ برتر بوده ایم. قطعاً حریف ساده ای برای فولاد نخواهیم بود.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بدون شک این بازی برای ما ساده نیست و باید بیشتر از هفته های قبل کوشش کنیم. امیدوارم بازی کم اشتباهی انجام داده و در نهایت به هدف مان برسیم.

مطلق زاده درباره اینکه آیا از عملکردش در این فصل راضی است، خاطر نشان کرد: در این مورد باید کادر فنی نظر بدهد، ولی من در حد توانم به صنعت نفت یاری کردم. امیدوارم طرفداران و مربیان از عملکردم راضی باشند.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در انتها توضیح داد: سال جاری تیم خوبی داریم و بیشتر بازیکنان تیم مان بومی هستند. امیدوارم در انتها لیگ جایگاهی به دست بیاوریم که باعث راضیی طرفداران صنعت نفت باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی عینک آفتابی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مطلق زاده: شیمبا و پاتوسی بازیکنان خطرناکی هستند، میزبان هستیم و باید فولاد را شکست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطلق زاده: شیمبا و پاتوسی بازیکنان خطرناکی هستند، میزبان هستیم و باید فولاد را شکست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید