واکنش امید نورافکن به مذاکره با پرسپولیس ، من به کسی نگفتم با جایی صحبت کند!

به گزارش عینک آفتابی، امید نورافکن بازیکن سابق استقلال گفت گلی که به این تیم زده شانسی بوده است

واکنش امید نورافکن به مذاکره با پرسپولیس ، من به کسی نگفتم با جایی صحبت کند!

به گزارش عینک آفتابی سپاهان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر یک استقلال را شکست داد. امید نورافکن، بازیکن سپاهان پس از این بازی اظهار کرد: خوشحالیم که سه امتیاز خانگی را گرفتیم. بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم در نیمه اول گل بزنیم اما توپ هایمان به تیر خورد. استقلال هم تیم خوبی دارد و موقعیت های خوبی ایجاد کرد. ما کارمان تمام نشده و هفته آینده بازی خارج از خانه با نساجی داریم.

او درباره گلی که به استقلال زد و پیشنهاد پرسپولیس گفت: گل من با شانس همراه بود. در خصوص پرسپولیس، می خواهم 6 ماه به جای مانده از قراردادم با سپاهان را با تمام وجود سپری کنم. از طرف باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با من گرفته نشده است. جسارت نباشد اما تمام خبرهایی که منتشر می گردد، نادرست است. نه کسی با من صحبت نموده و نه من به کسی گفتم که با جایی صحبت کند.

بازیکن سپاهان درباره اینکه گفته می گردد منصفانه نبود که او جام جهانی 2022 را از دست بدهد، اعلام کرد: این نظر لطف شماست اما من از این منظر نگاه می کنم که کی روش من را در 18 سالگی دعوت کرد. من روزهای سختی را پشت سر گذاشتم اما آمدم و تمریناتم را آغاز کردم. مورایس هم با من صحبت کرد و یاری زیادی به من کرد. من در تنهایی خودم به تصمیم آقای کی روش احترام می گذارم

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش امید نورافکن به مذاکره با پرسپولیس ، من به کسی نگفتم با جایی صحبت کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش امید نورافکن به مذاکره با پرسپولیس ، من به کسی نگفتم با جایی صحبت کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید