آقای سوپراستار به ایران رسید؛ بدموقع برگشتی!

به گزارش عینک آفتابی، ایوان زایتسف یکی از مجذوب کننده ترین ستاره های دنیای والیبال محسوب می گردد که به خاطر استایل و چهره جالبش بسیار محبوب است. این ستاره ایتالیایی از نظر کیفی نیز یکی از برترین های دنیای توپ و تور محسوب می گردد و اکثرا چه در رده ملی و چه باشگاهی در فرم خوبی قرار داشته است. زایتسف فصل گذشته رقابت های سری آ را در باشگاه لوبه سپری کرد و اتفاقا پیروز شد با این تیم به مقام قهرمانی مسابقات لیگ ایتالیا دست پیدا کند؛ پیروزیتی که ستاره ایتالیایی نیز نقش قابل توجهی در آن داشت.

آقای سوپراستار به ایران رسید؛ بدموقع برگشتی!

زایتسف در سال های گذشته بار ها مقابل ایران قرار گرفته و همیشه عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داده است. در حقیقت تعداد زیادی ستاره در دنیای والیبال وجود ندارد که لقب سوپراستار را با خود یدک می کشند، اما ایوان زایتسف یکی از همین ها محسوب می گردد.

زایتسف در دو هفته ابتدایی لیگ ملت ها در ترکیب تیم ملی ایتالیا حضور نداشت و استراحت کرد که البته یکی از دلایل این غیبت مصدومیت جزئی این فوق ستاره بود. با این وجود در روز های اخیر زمزمه هایی در رابطه با بازگشت او به فهرست ایتالیا وجود داشت که حالا این اتفاق تایید شده است.

به همین دلیل فدراسیون والیبال ایتالیا یک استوری در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر نموده است؛ تصویری از تمرین امروز تیم دی جورجی که در آن ایوان زایتسف نیز مشاهده می گردد. به نظر می رسد این بازیکن به آمادگی کامل رسیده و در هفته حساس پایانی ایتالیا را همراهی خواهد نمود.

برای ایران این بدترین زمان ممکن برای بازگشت زایتسف به ترکیب تیم ملی ایتالیا بود. تیم ملی ایران هنوز برای رسیدن به فینال VNL شانس دارد. تیم بهروز عطایی در یکی از مسابقات خود در هفته آخر به مصاف ایتالیا خواهد رفت که قطعا بازگشت ایوان زایتسف قدرت آن ها را دو چندان خواهد نمود.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "آقای سوپراستار به ایران رسید؛ بدموقع برگشتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای سوپراستار به ایران رسید؛ بدموقع برگشتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید