والیبال

آقای سوپراستار به ایران رسید؛ بدموقع برگشتی!

ایوان زایتسف یکی از مجذوب کننده ترین ستاره های دنیای والیبال محسوب می گردد که به خاطر استایل و چهره جالبش بسیار محبوب است. این ستاره ایتالیایی از نظر کیفی نیز یکی از برترین های دنیای توپ و تور محسوب می گردد و اکثرا چه در رده ملی و چه باشگاهی در فرم خوبی...

1 مرداد 1401

تهران میزبان والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا شد

تهران (پانا) - با انصراف باشگاه شهرداری ارومیه از میزبانی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا، این مسابقات در سالن فدراسیون در تهران برگزار خواهد شد.

18 خرداد 1401

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: در حقم بی انصافی شده است

داوود علیپوریان پس از دعوت نشدن به اردوی تیم ملی گفت: واقعا نمی دانم چرا به اردوی تیم ملی دعوت نشدم، در حقم بی انصافی شده است.

11 خرداد 1401

نشست هم اندیشی سرمربیان تیم های والیبال زنان برای تدوین استراتژی

نشست هم اندیشی تدوین استراتژی برای رسیدن به آرمان های فدراسیون والیبال در گروه زنان با حضور گزینه نخست هدایت تیم ملی بزرگسالان و سرمربیان تیم های رده سنی جوانان و نوجوانان دختر برگزار شد.

18 بهمن 1400

هتل اسپایس آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از شهرهایی است، که بسیار مورد توجه مسافران می باشد و خدمات رفاهی بیشماری را هم دارد هتل اسپایس آنتالیا یکی از این خدمات رفاهی می باشد، که افراد می توانند در سفر به این شهر از خدمات آن برای اقامت خود استفاده نمایند. هتل اسپایس با توجه به...

21 شهریور 1400

صحت سنجی متقاضیان تیم والیبال نوجوانان 1401 به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، ثبت نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم نوجوانان پسر سال 1401 از دوشنبه چهارم اسفندماه سال 1399 آغاز شد و تا هفتم فروردین ماه 1400 (خاتمه مهلت)، یک هزار و 196 بازیکن برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

10 اردیبهشت 1400

خبرنگاران فولاد سیرجان با اقتدار فینالیست لیگ برتر والیبال شد

تهران- خبرنگاران- تیم والیبال فولاد سیرجان با 2 پیروزی سه بر صفرمقابل سپاهان به ملاقات نهایی لیگ برتر صعود کرد.

28 فروردین 1400

تیم قعرنشین آذرباتری مغلوب تیم شهرداری ارومیه شد

به گزارش خبرنگاران در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم شهرداری ارومیه و آذرباتری ارومیه از ساعت 17 در سالن فدراسیون مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

21 بهمن 1399

مقابل پیکان پر اشتباه ظاهر شدیم، در دریافتها مشکل داشتیم

به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از دیدارهای دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال امروز دوشنبه تیم والیبال پیکان با نتیجه سه بر صفر تیم راهیاب ملل را شکست داد.

19 دی 1399