امضای گران قیمت مدیر مرده اپل!

به گزارش عینک آفتابی، بر اساس نو ترین گزارش ها امضای استیو جابزمدیر درگذشته و فقید شرکت اپل با ارزش 51 هزار دلاری خود، هنوز مقام اول لیست گران ترین مشاهیر دنیا قرار گرفته است.

امضای گران قیمت مدیر مرده اپل!

بر اساس گزارش فهرست امضاهای کلکسیونی پاول فریزر در سال 2018، ارزش امضای بنیانگذار اپل نسبت به سال 2000، تقریباً به مقدار 27 درصد افزایش یافته و این مشخصه طی سال گذشته به تنهایی14.3 درصد بالا رفته است.

کارشناسان باور دارند مسئله ای که امضای جابز را بیشتر از دیگر بزرگان، باارزشتر می نماید، نایاب بودن آن است چرا که استیو جابز علاقه ای به امضا کردن نام خود نداشت و مدعی بود که اپل نتیجه کار گروهی است. بنابراین وی به کلی از امضا دادن به بسیاری از طرفدارانش سرباز زده است.

جالب اینجاست که پس از نام استیو جابز ، نام معروفترین فیزیکدان و تئوریسین جهان به چشم می خورد. بنابر گزارش فهرست یاد شده، اکنون هر کتابی که دستخط استیون هاکینگ روی آن به چشم بخورد، 38 هزار دلار ارزش دارد.

این مسئله بدین دلیل است که او در سال 1970 میلادی، به دلیل بیماری ALS توانایی استفاده از عضلاتش را از دست داده و دیگر قادر نبود امضایی از خود بر جای بگذارد.

پس از این دو فرد مشهور، نام جیمز دین با ارزش امضای 22982 دلار، بروس لی با ارزش امضای 15321 دلار و مرلین مونرو با ارزش امضای 14044 به چشم می خورد که نشان می دهد بر عکس تصور بسیاری از کاربران، تمامی جهان برای مردگان ارزش بیشتری قائلند، نه فقط ایرانیان.

این در حالی پل مک کارتنی، خواننده گروه موسیقی راک بریتایی بیتلز، با ارزشترین امضای یک فرد زنده از آن خود دارد و امضای او 3751 دلار می ارزد. پس از او در فهرست زنده ها نام شاهزاده ویلیام، شاهزاده هری، جی کی رولینگ و دونالد ترامپ به چشم می خورد که نشان می دهد ترتیب بندی این فهرست از هیچ قانونی پیروی نمی نماید.

منبع: انتخاب

به "امضای گران قیمت مدیر مرده اپل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای گران قیمت مدیر مرده اپل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید