اینجا بچه ها کتاب خوان می شوند ، قصه مهر در فرهنگسرای مهر

به گزارش عینک آفتابی، کارگاه های قصه گویی قصه مهر با هدف ترغیب بچه ها به کتاب و کتاب خوانی در کتابخانه مهر برگزار می گردد.

اینجا بچه ها کتاب خوان می شوند ، قصه مهر در فرهنگسرای مهر

به گزارش عینک آفتابی، مدیر فرهنگسرای مهر با اعلام این خبر و اشاره به اینکه بر اساس تحقیقات، کتاب خواندن همراه با کودک و گفت و گو درباره مطالب خوانده شده با او مؤثرترین راه برای افزایش توان ذهنی و بهره هوشی بچه ها به شمار می رود، گفت: این طرح با هدف تشویق و ترغیب بچه ها به مطالعه و آشنایی با دنیای کتاب ها به اجرا در آمده و بر اساس آن قرار است کتاب های مناسب بچه هاه رده الف و ب و ج از نویسندگان کودک ایران و دنیا انتخاب و به شیوه ای مجذوب نماینده و باورپذیر برای بچه ها بازگو شوند.

امیرناصر مرادیان در ادامه با بیان اینکه این برنامه سعی دارد ضمن عادت دادن بچه ها به مطالعه و آشنایی آنها با منابع مهم ادبیات کودک در عین حال تجربه حضور در کتابخانه را برایشان بدل به خاطره ای شیرین و ماندگار کند، اضافه کرد: این کارگاه روزهای یکشنبه در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر برای بچه ها 4 تا 7 سال در این کتابخانه برپا می گردد. علاقه مندان می توانند به نشانی خانی آبادنو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ مراجعه نمایند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55035600 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اینجا بچه ها کتاب خوان می شوند ، قصه مهر در فرهنگسرای مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا بچه ها کتاب خوان می شوند ، قصه مهر در فرهنگسرای مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید