بازدیدهای نظارتی مشترک با هدف حفظ سلامت شهروندان شیروان

به گزارش عینک آفتابی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان از بازدیدهای نظارتی مشترک کارشناسان این اداره با شبکه بهداشت شهرستان از واحدهای صنفی در راستای مقابله با بیماری کرونا و آموزش شهروندان اطلاع داد.

بازدیدهای نظارتی مشترک با هدف حفظ سلامت شهروندان شیروان

به گزارش عینک آفتابی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، میثم زارع روز پنجشنبه 22 اسفندماه 98 با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارشناسان اداره میراث فرهنگی شیروان با شبکه بهداشت شهرستان همکاری دارند.

زارع اضافه کرد: بازدیدهای نظارتی مشترک در جهت اجرای دستورالعمل های ابلاغی از واحدهای صنفی شیروان انجام و در جریان این بازدیدها آموزش های لازم نیز به شهروندان ارائه می گردد.

او با اشاره به تشدید نظارت ها بر تأسیسات گردشگری شیروان توضیح داد: تمام واحدهای اقامتی و بوم گردی شهرستان فعالیت خود را متوقف نموده و از پذیرش مسافر منع شده اند و در این زمینه تابع دستورالعمل های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند.

شهرستان شیروان در شمال شرقی استان خراسان شمالی قرار گرفته است و از شمال به کشور ترکمنستان، از جنوب به شهرستان اسفراین، از شرق به شهرستان فاروج و از غرب به شهرستان بجنورد محدود می گردد.

منبع: میراث آریا

به "بازدیدهای نظارتی مشترک با هدف حفظ سلامت شهروندان شیروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدیدهای نظارتی مشترک با هدف حفظ سلامت شهروندان شیروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید