بازگشت بازیکن جنجالی به پرسپولیس! ، جدایی قریب الوقوع یک سرخ پوش با تغییر فهرست خرید یحیی!

به گزارش عینک آفتابی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فهرست خرید بازیکنان خود برای فصل آینده را تغییر داد و خواهان جذب بازیکنی شد که چند سال پیش با جدایی اش از جمع سرخپوشان جنجالی و خبرساز شد.

بازگشت بازیکن جنجالی به پرسپولیس! ، جدایی قریب الوقوع یک سرخ پوش با تغییر فهرست خرید یحیی!

به گزارش عینک آفتابی آنلاین، یحیی گل محمدی توانست پرسپولیس را در فصل گذشته فوتبال باشگاهی کشور صاحب سه گانه قهرمانی کند تا ادامه حضورش در این تیم برای هواداران این تیم اهمیت زیادی پیدا کند.

او پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات تصمیم به ماندن در این تیم گرفت تا خواسته های خود برای تقویت این تیم را به باشگاه اعلام کند. گل محمدی اولویت خود را تمدید قرارداد با بازیکنان تیم دانست اما خواستار جذب سه بازیکن در مرحله نخست جذب بازیکن شد. سرمربی پرسپولیس ابتدا یک فهرست معین را در اختیار باشگاه گذاشت اما در ادامه آن را تغییر داد تا نام یکی از جنجالی ترین بازیکنان سابق پرسپولیس در آن گنجانده گردد.

شجاع خلیل زاده مدافع پیشین پرسپولیس که جدایی اش از این باشگاه ناراحتی بخش قابل توجهی از هواداران را به دلیل ترک سرخپوشان در آستانه فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا به همراه داشت در فهرست فعلی خریدهای یحیی برای پرسپولیس واقع شده است.

نحوه جدایی خلیل زاده از پرسپولیس، درگیری های رسانه ای این مدافع با رسول پناه سرپرست وقت باشگاه و بعلاوه بوسه این بازیکن به لوگو باشگاه الریان قطر بعد از پیوستن به این تیم از دلایلی بود که او را به یکی از نفرات جنجالی فوتبال ایران تبدیل کرد.

بوسه خلیل زاده بر لوگوی باشگاه الریان

این در حالی است که مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی در قلب دفاع این تیم در فصل گذشته آماری مطلوبی از خود بر جای گذاشتند تا پرسپولیس تنها 13 گل خورده داشته باشد.

خلیل زاده بعد از بازی در تیم الریان، راهی الاهلی شد. او حالا در شرایطی در فهرست خرید یحیی حضور دارد که باشگاه الاهلی قطر حاضر به تمدید قرارداد او برای فصل پیش رو نشد تا این بازیکن در فهرست مازاد قطری ها قرار بگیرد.

بعلاوه خلیل زاده به دلیل مصدومیت در بین بازیکنان تیم ملی ایران برای تورنمنت کافا نیز حضور نداشت اما حالا گل محمدی تصمیم به جذب این بازیکن گرفته است.

باید دید تغییر تصمیم یحیی مبنی بر ورود خلیل زاده به فهرست خرید تیمش به دلیل احتمال جدایی قریب الوقوع پورعلی گنجی یا گولسیانی خواهد بود یا او میخواهد خلیل زاده را در پست دفاع کناری بازی بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشت بازیکن جنجالی به پرسپولیس! ، جدایی قریب الوقوع یک سرخ پوش با تغییر فهرست خرید یحیی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بازیکن جنجالی به پرسپولیس! ، جدایی قریب الوقوع یک سرخ پوش با تغییر فهرست خرید یحیی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید