منیعی: آنهایی که به پرونده بازیکن گابنی اعتراض دارند، به فوتبال ایران خیانت کردند، استقلال هجومی هم بازی کند، یکسری انتقاد می نمایند

به گزارش عینک آفتابی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت، این تیم اگر بازی هجومی هم به نمایش بگذارد، باز هم یکسری ایراد می گیرند.

منیعی: آنهایی که به پرونده بازیکن گابنی اعتراض دارند، به فوتبال ایران خیانت کردند، استقلال هجومی هم بازی کند، یکسری انتقاد می نمایند

میثم منیعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی عینک آفتابی، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در انتها هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: با توجه به اینکه استقلال در صدر جدول واقع شده است، حتماً نسبت به بقیه تیم ها بهتر کار نموده است. این تیم از دیگر تیم های مدعی هم امتیاز گرفته است و شرایط بهتری دارد. استقلال از نظر ساختار تیمی و امتیازگیری خوب عمل نموده است.

وی در واکنش به انتقادها از سبک بازی استقلال توضیح داد: کسانی که این صحبت ها را انجام می دهند به این سؤال پاسخ دهند که جام می خواهند یا فوتبال زیبا؟ تیم مجیدی در چند سال اخیر هجومی بازی می کرد، اما در خط دفاع مشکلاتی داشت. صحبت ها زیاد است. قطعاً اگر استقلال هجومی بازی می کرد، بعضی ها می گفتند چرا ساختار دفاعی مشکل دارد. مهم این است که استقلال در صدر جدول واقع شده است. کسانی که کاسه داغ تر از آش می شوند بگذارند طرفداران دل شان به این تیم خوش باشد تا در انتها فصل جام قهرمانی به استقلال برسد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که اگر بخواهد نقطه ضعف شاگردان فرهاد مجیدی را بگوید، چه چیزی خواهد بود، گفت: اگر استقلال بحث انتقال توپ از دفاع به حمله را تقویت کند و در نیم فصل دوم روی آن کار گردد، می تواند حرف های زیادی حتی در آسیا داشته باشد.

منیعی در واکنش به اعتراض بعضی از مربیان و بازیکنان تیم ها از جمله پرسپولیس به رأی پرونده بازیکن گابنی گل گهر سیرجان یادآور شد: اگر سال گذشته بازی پرسپولیس با سپاهان 3 بر صفر نمی شد یا روی ماجرای مهدی طارمی سرپوش نمی گذاشتند، الان این حرف ها زده نمی شد. اگر استقلال در چند فصل اخیر مدیران درست و حسابی داشت، قهرمان لیگ می شد. اینهایی که چنین صحبت هایی را انجام می دهند، می دانند در سال های گذشته چه خیانت هایی به فوتبال ایران کردند تا پرسپولیس قهرمان گردد. آنها کاری کردند که حرمت خیلی چیزها در فوتبال از بین رفت. در هشت سال دولت قبلی خیلی کارها برای شان عادت شده بود و دوست دارند تکرار گردد!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منیعی: آنهایی که به پرونده بازیکن گابنی اعتراض دارند، به فوتبال ایران خیانت کردند، استقلال هجومی هم بازی کند، یکسری انتقاد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منیعی: آنهایی که به پرونده بازیکن گابنی اعتراض دارند، به فوتبال ایران خیانت کردند، استقلال هجومی هم بازی کند، یکسری انتقاد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید