باز هم یک جسد سوخته در آبیک

به گزارش عینک آفتابی، خبرگزاری خبرنگاران- دادستان آبیک از کشف یک جسد سوخته در یک ساختمان نیمه کاره در آبیک خبر داد.

باز هم یک جسد سوخته در آبیک

قاضی سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری عینک آفتابی گفت : پس از اعلام یک فوت مشکوک در شهرک قدس ماموران آگاهی ، بازپرس دادسرا و نیروهای پزشکی قانونی در محل حاضر شده و صحنه را بررسی می کنند.

وی افزود: یک جنازه به رو افتاده و سوخته که فوت کرده بود را می بینند و در کنار آن آلات و ادوات استعمال مواد مخدر نیز بوده است .

دادستان آبیک گفت: فرد مذکور در یک ساختمان نیمه کاره در شهرک قدس بوده است .

وی شرح داد: ظنِّ قوی و اولیه این بوده که فرد برای مصرف مواد در کنار خود آتش روشن کرده و آتش به او سرایت می کند و منجر به فوت فرد مذکور می شود.

احمدزاده اظهار کرد: دستورات کامل صادر شده و جسد برای پزشکی قانونی ارسال شده است تا کالبد شکافی صورت می گیرد و علت تامه فوت تعیین شود اما آنچه که کارآگاهان جنایی و بازپرس ویژه و پزشکی قانونی بر سر صحنه جرم اعلام کردند، ظن اولیه این گونه است که موضوع جنایی نمی باشد.

دادستان آبیک گفت: بررسی دوربین های مداربسته ، تلفنی که در صحنه وجود داشته و همچنین بررسی هویت متوفی که یک مرد بوده است در حال انجام است و به نظر می رسد وی از افراد کارتن خواب می باشد.

سعید احمدزاده در خاتمه گفت : مقداری مواد مخدر و آلات استعمال مواد مخدر نیز در محل کشف شده و چون صحنه به هم خورده و به هم ریخته نبوده است، احتمال جنایی بودن آن بسیار ضعیف است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "باز هم یک جسد سوخته در آبیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز هم یک جسد سوخته در آبیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید