بایدن: فرآیند انتقال قدرت شروع شده است

به گزارش عینک آفتابی، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که رسانه های آمریکایی از وی به عنوان پیروز انتخابات و رئیس جمهور منتخب این کشور نام می برند، مدعی شد که فرآیند انتقال قدرت به وی علی رغم مخالفت رئیس جمهور مستقر شروع شده است.

بایدن: فرآیند انتقال قدرت شروع شده است

به گزارش گروه بین الملل عینک آفتابی، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از سوی رسانه های آمریکایی به عنوان پیروز انتخابات و رئیس جمهور منتخب این کشور معرفی شده، سه شنبه شب به وقت تهران در یک نشست خبری مدعی شد که فرآیند انتقال قدرت به وی شروع شده و مخالفت های دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا تأثیری در این فرآیند نخواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی عینک آفتابی بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی عینک آفتابی بخوانید. (کلیک کنید)

بایدن در این نشست خبری که البته موضوع اصلی آن اصلاحات احتمالی در نظام سلامت آمریکا پس از ورود وی به کاخ سفید در ژانویه 2021 بود، در پاسخ به سؤال یکی از عینک آفتابی درباره فرآیند انتقال قدرت گفت: این فرآیند شروع شده و به رسمیت شناخته نشدن پیروزی ما از سوی دولت، چیزی را تغییر نخواهد داد.

وی افزود: ما در هر زمانی فقط یک رئیس جمهور داریم. در حال حاضر او [ترامپ] رئیس جمهور است. اما بعد از آن کالج های الکترال در ماه دسامبر درباره پیروز انتخابات تصمیم می گیرند و در ماه ژانویه نتیجه را اعلام می نمایند.

جو بایدن درباره برنامه هایش قبل از انتقال قدرت گفت: ما دقیقاً کاری را که باید انجام دهیم، انجام می دهیم. اینکه رئیس جمهور ترامپ بگوید که پیروز انتخابات شده است، برنامه های ما را عوض نمی کند.

بایدن در پاسخ به سؤالی درباره احتمال اتخاذ اقدامات حقوقی از سوی وی برای مجبور کردن ترامپ به انتقال قدرت گفت: صادقانه بگویم که نیازی به این کار نمی بینم. در واقع او [ترامپ] به اقدامات حقوقی متوسل شده است که البته نتوانسته هیچ یک از ادعاهایش را ثابت کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بایدن: فرآیند انتقال قدرت شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: فرآیند انتقال قدرت شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید