بایدن درباره انتخاب جنجالی اش شرح داد

به گزارش عینک آفتابی، نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در پیامی در توئیتر به دلیل انتخاب کامالا هریس به عنوان معاون خود برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره نمود.

بایدن درباره انتخاب جنجالی اش شرح داد

به گزارش عینک آفتابی، بایدن رقیب انتخاباتی ترامپ در توئیتی کاملا هریس را مایه غرور مهاجران دانست و نوشت که او از مادری هندی و پدری جامائیکایی است. بایدن در ادامه تاکید نمود که پدر و مادر او کاملا را برای اقدامی مهم عظیم نموده اند. این دقیقا همان چیزی است که این لحظه به آن احتیاج دارد.

بایدن در توئیت دیگری نوشت: اگر کاملا هریس و من انتخاب شویم ما بحران های متعدد، یک ملت تقسیم شده و یک دنیا آشفته را به ارث می بریم. ما حتی یک دقیقه برای اتلاف نداریم. این دقیقا دلیل انتخاب وی کامالا هریس است. وی آماده است تا از روز نخست رهبری کند.

به عنوان دختر جامائیکایی و مهاجر هندی، کاملا هریس با اعتقادات اصیل آمریکایی عظیم شده است. من و کاملا هر روز در کاخ سفیدخواهیم جنگید؛ برای اینکه مطمئن شویم تمام وعده ها موجب رضایت و خرسندی آمریکایی ها شده است.

بایدن همچنین نوشت که راستا برای کاملا فرقی ندارد و او با چنگ و دندان مبارزه خواهد نمود. بایدن در ادامه این مشخصه را دلیل انتخابش برای کاملا عنوان نمود. او در ادامه نوشت که کاملا هر روز که از خواب بیدار می گردد به این فکر می نماید که چگونه می تواند زندگی آمریکایی ها را بهتر کند.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "بایدن درباره انتخاب جنجالی اش شرح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن درباره انتخاب جنجالی اش شرح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید