ترامپ سفرهای دریایی آمریکا را تعلیق کرد

به گزارش عینک آفتابی، رئیس جمهور آمریکا در راستای مقابله با ویروس کرونا، سفرهای دریایی از بنادر آمریکایی به خارج از کشور را به مدت 30 روز به حالت تعلیق درآورده است.

ترامپ سفرهای دریایی آمریکا را تعلیق کرد

به گزارش گروه بین الملل عینک آفتابی، در پی آزمایش مثبت کرونای 21 مسافر و خدمه کشتی تفریحی که در سواحل کالیفرنیا پهلو گرفته، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دستور داده تا سفرهای دریایی آمریکا به خارج از کشور به مدت یک ماه به حالت تعلیق در بیاید.

ترامپ آدینه شب در صفحه توئیتر خود نوشت: به درخواست من، فعالیت خطوط کشتی رانی شرکت های کارناوال ، کارائیب رویال ، نروژین و ام اس سی (شرکت حمل و نقل مدیترانه ای) به مدت 30 روز متوقف می شوند.

در پی افزایش آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در آمریکا طی روزهای خیر، دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور روز آدینه به منظور پیشگیری از گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا در ایالت های مختلف آمریکا حالت اضطراری ملی خاطرنشان کرد.

در حالی که چندین هفته از زمان شناسایی نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا می گذرد، جدی گرفته نشدن این مسئله از سوی مقامات آمریکایی از جمله شخص دونالد ترامپ موجب تشدید بحران کرونا در این کشور شد و حتی بازارهای این کشور را نیز دچار بحران کرد.

به گفته مسئولان وزارت بهداشت آمریکا، حدود 1800 نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا هستند که تا به امروز بیش از 40 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ سفرهای دریایی آمریکا را تعلیق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ سفرهای دریایی آمریکا را تعلیق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید