تولید کادیلاک با نمایشگر خمیده و خدمات واقعیت افزوده

به گزارش عینک آفتابی به نقل از انگجت، کادیلاک 2021 اسکلید یک خودروی شاسی بلند لوکس است که دارای سه پورت یو اس بی - سی و سیستم ناوبری واقعیت افزوده نیز هست.

تولید کادیلاک با نمایشگر خمیده و خدمات واقعیت افزوده

نمایشگر 38 اینچی این خودرو با دقت 4K، به سه بخش مجزا برای نمایش اطلاعات تقسیم شده است. بخش اول، یک نمایشگر 7.2 اینچی لمسی در سمت چپ راننده است. بخش دوم یک نمایشگر 14.2 اینچی در پشت فرمان برای نمایش اطلاعات پایه ای در زمان رانندگی است. بخش سوم نیز نمایشگری 16.9 اینچی برای نمایش اطلاعات مربوط به سیستم تهویه و امکانات چند رسانه ای خودرو است.

قابلیت سوپر کروز این خودرو، رانندگی آزاد و بدون نیاز به دخالت دست را در جهتهای مستقیم ممکن می کند. این قابلیت بیش از 320 هزار کیلومتر از جهتهای بزرگراهی را در آمریکا و کانادا پوشش می دهد. قابیلت سوپر کروز از امکاناتی مانند تغییر اتوماتیک جهت رانندگی در بزرگراه، کنترل دقیق حد سرعت و غیره برخوردار است.

گفتنی است در صندلی های پشتی این خودرو نمایشگرهای لمسی 12.6 اینچی برای استفاده مسافران تعبیه شده و 36 بلندگو و سه آمپلی فایر سیستم صوتی خودروی یادشده را تشکیل می دهند. سیستم ناوبری واقعیت افزوده نیز شرایط ترافیکی خیابان های اطراف را به طور زنده بر روی شیشه جلوی خودرو نمایش می دهد. قیمت و زمان دقیق عرضه این خودرو هنوز اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تولید کادیلاک با نمایشگر خمیده و خدمات واقعیت افزوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید کادیلاک با نمایشگر خمیده و خدمات واقعیت افزوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید