حذف شمشیربازان ایران در بخش انفرادی، رهبری سیزدهم شد

به گزارش عینک آفتابی، جام جهانی شمشیربازی مجارستان در اسلحه سابر امروز شنبه با برگزاری دیدارهای جدول 64 نفره بخش انفرادی پیگیری شد که طی آن نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

حذف شمشیربازان ایران در بخش انفرادی، رهبری سیزدهم شد

در این روز از رقابت ها علی پاکدامن در جدول 64 نفره نماینده ژاپن را با نتیجه 15 بر 14 شکست داد و به جدول 32 نفره صعود کرد. در این جدول اما مقابل حریف خود از کره جنوبی با نتیجه نزدیک 15 به 14 باخت و حذف شد.

در رده بندی نهایی علی پاکدامن صاحب جایگاه 25 شد.

مجتبی عابدینی در جدول 64 نفره حریف کانادایی خود را با نتیجه 15 بر 10 از پیش رو برداشت اما در جدول 32 نفره مقابل نماینده کره مغلوب گردید و از دور مسابقات کنار رفت. در رده بندی نهایی وی صاحب جایگاه نوزدهم شد.

نیما زاهدی دیگر نماینده ایران در جام جهانی اسلحه سابر است که در جدول 64 نفره نماینده اسپانیا را با نتیجه 15 بر9 شکست داد اما در جدول 32 نفره مقابل حریف ایتالیایی خود با نتیجه 15 به 7 مغلوب گردید و از دور رقابت ها کنار رفت.

وی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه 26 شد.

در میان شمشیربازان اعزامی به مجارستان محمد رهبری بهترین جایگاه را در رده بندی نهایی کسب کرد. وی بعد از اینکه در جدول 64 نفره حریف آلمانی خود را 15 بر 12 شکست داد در جدول 32نفره مقابل نفر سوم رنکینگ جهانی از آمریکا با نتیجه 15 بر 13 پیروز شد و به جدول 16 نفره راه یافت اما در این جدول مقابل نماینده رومانی باخت و کنار رفت.

رهبری در رده بندی نهایی صاحب جایگاه سیزدهم شد.

جام جهانی اسلحه سابر در مجارستان فردا با برگزاری دیدارهای تیمی پیگیری می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حذف شمشیربازان ایران در بخش انفرادی، رهبری سیزدهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف شمشیربازان ایران در بخش انفرادی، رهبری سیزدهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید