خبرنگاران تزریق واکسن کرونا به 27 پاکبان شهر عجب شیر

به گزارش عینک آفتابی، مراغه - خبرنگاران - رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب شیر گفت: واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در گروه ها و بخش عمومی جامعه به پاکبانان رسیده است که هشتم فروردین 1400 تزریق واکسن به 27 پاکبان در این شهرستان شروع شد.

خبرنگاران تزریق واکسن کرونا به 27 پاکبان شهر عجب شیر

جواد بابایی با اشاره به اینکه تا به امروز حدود 200 دُز واکسن در شهرستان در گروههای خاص تزریق شده است، گفت: با اختصاص واکسن جدید در چهارمین مرحله آن به این شهرستان ظرف روزهای آینده خواهد یافت که تزریق آن به کادر درمان و بیماران خاص در ادامه سه مرحله پیش انجام خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت شهرستان عجب شیر با اشاره به اینکه این شهرستان در شرایط زرد کرونایی است؛ گفت: تعداد فوت شدگان ناشی از ابتلا به کرونا در شهرستان 124 نفر و تعداد بیماران بستری در بیمارستان بیش از10نفر می باشد.

بابایی گفت: شرایط زرد کرونا در این شهرستان شنماینده است و مردم باید بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی بر تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده مرتب از ماسک تاکید نمود و گفت: از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه علائم به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نموده و از تجمع و دورهمی های خانوادگی، حضور در مراسم عروسی و عزا و سفرهای نوروزی خودداری نمایند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان عجب شیر با بیان اینکه مردم نباید عادی انگاری نمایند و به نکات بهداشتی بی توجه باشند، افزود: با کوچکترین سهل انگاری مردم، شرایط دوباره بحرانی می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تزریق واکسن کرونا به 27 پاکبان شهر عجب شیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تزریق واکسن کرونا به 27 پاکبان شهر عجب شیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید