دود اختلاف بین دستگاه ها نباید به چشم فراوری کننده برود

به گزارش عینک آفتابی، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار آذربایجان شرقی عصر امروز به همراه معاون مالی و مدیران دستگاه های اجرایی ضمن بازدید از واحدهای شهرک صنعتی چرم تبریز، جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری را برای حل و فصل مسائل فراوریکنندگان و مسائل صنعت چرم برگزار کرد.

دود اختلاف بین دستگاه ها نباید به چشم فراوری کننده برود

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛در این جلسه مسائلی از جمله معین تکلیف اراضی شهرک چرم شهر، تصفیه خانه این شهرک، ورود و خروج از ناحیه بزرگراه شهید باکری و احیای بعضی واحدهای نیمه تعطیل آن مطرح شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با معین ضرب الاجل برای مسئولان ذی ربط، از آنان خواست تا اختلاف قانونی سازمان ها را در جلسات فی مابین مرتفع نمایند و جنبه ایجابی قوانین را به نفع فراورینمایندگان به کار گیرند.

عابدین خرّم با تاکید براینکه اشکالات سازمان ها به کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری ارتباطی ندارد، یادآور شد: بعضی از دستگاه ها در شروع فراوری، سدّ راه فراورینماینده می شوند؛ درحالی که مسائل باید بعد از راه اندازی و صدور پروانه مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: کارگروه تسهیل باید سر صحنه موانع را برطرف کند و شیرینی مصوبات این کارگروه باید در کام فراورینمایندگان احساس گردد؛ نقش کارگروه در برطرف موانع، فراهم کردن راستا فراوری و افزایش صادرات دارای اهمیت است.

خرّم به معاون مالی خود دستور داد تا عملکرد کارگروه تسهیل را در سه ماهه انتهای سال ارزیابی نموده و هم افزایی حداکثری میان ادارات و فراورینمایندگان ایجاد کند.

وی ادامه داد: تقویت برندهای صنعتی تبریز از جمله چرم، هدف راهبردی ماست و از تمام فراورینمایندگانی که پرچم صنعت چرم را برافراشته نگه داشته اند به صورت ویژه تشکر می کنم.

استاندار آذربایجان شرقی در انتها حفظ و تقویت اشتغال 4هزارنفری در چرم شهر تبریز را از اهداف و برنامه ریزی های دولت مطرح کرد و اظهار داشت: بعضی از فراورینمایندگان این شهرک با علم و فناوری پیش می فرایند و با اتکا به علم روز مسائل زیست محیطی را رعایت می نمایند؛ این امکان باید برای تمام فراورینمایندگان عرصه چرم فراهم گردد. میثم ایازی خبرنگار عینک آفتابی در تبریز

منبع: خبرگزاری آریا

به "دود اختلاف بین دستگاه ها نباید به چشم فراوری کننده برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دود اختلاف بین دستگاه ها نباید به چشم فراوری کننده برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید