راهنمای خرید برترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون؛ مدل های خوش قیمت و کاربرپسند

به گزارش عینک آفتابی، شیائومی به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار و محبوب در دنیای تکنولوژی، با گوشی های هوشمند خود پیروز به جذب توجه کاربران و علاقه مندان به فناوری شده است. اما با وجود تنوع بسیار زیاد گوشی های شیائومی، انتخاب برترین گوشی با توجه به نیازها و بودجه می تواند چالش برانگیز باشد. اگر شما از علاقه مندان به محصولات این برند هستید و بودجه محدودی را نیز برای خرید یک گوشی هوشمند مالی برای خود در نظر گرفته اید، با خبرنگاران در راهنمای خرید برترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون همراه شوید تا چند محصول بسیار خوش قیمت و در عین حال پرقابلیت از این برند خوش سابقه بازار را به شما معرفی و آن ها را مورد آنالیز کوتاه قرار دهیم.

راهنمای خرید برترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون؛ مدل های خوش قیمت و کاربرپسند

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 5G

اگر برای انجام کارهای سنگین و اجرای بازی های به روز جهان در پی خرید برترین گوشی شیائومی با بودجه تا 10 میلیون تومان در بازار هستید، پوکو X5 با ویژگی های بسیار مجذوب کنندهی که در این رنج قیمتی به شما ارائه می دهد، تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما به همراه می آورد. این گوشی هوشمند میان رده که تقریباً یک سال از زمان ورودش به بازار می گذارد، همچنان فروش خوبی را تجربه می نماید و در بین کاربران یکی از محبوب ترین گزینه های خرید با این بودجه به شمار می رود. گوشی هوشمند پوکو X5 از یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس Super AMOLED بهره می برد که محتوای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل به کاربران نشان می دهد و از رفرش ریت 120 هرتزی و حداکثر روشنایی تصویر 1200 نیت پشتیبانی می نماید که این آمار و ارقام برای یک گوشی میان رده بسیار خوب تلقی می گردد.

پوکو پردازنده شش نانومتری اسنپدراگون 695 5G را به عنوان مغز متفکر این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار داده که با همراهی Adreno 619 به عنوان پردازنده گرافیکی، به راحتی می تواند کاربران را در اجرای روان و بدون لگ وباگ نوترین اپ ها و بازی های جهان همراهی کند. 8 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز این پردازنده را همراهی می نمایند تا دست کاربران برای انتخاب کانفینگ متناسب با احتیاج خود باز باشد. سیستم دوربین این گوشی هوشمند شیائومی از سه سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیسلی ماکرو نیز بهره می برد که به طور کلی عملکرد مناسبی دارد و عکس های باکیفیتی می توانید با این سیستم دوربین به ثبت برسانید. بعلاوه نباید دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی را از قلم انداخت. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز با پشتیبانی از سرعت شارژ 33 واتی در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می گردد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G

شیائومی گوشی هوشمند ردمی نوت 11 پرو خود را در سال 2022 روانه بازار کرد. اگرچه حدود دو سال از زمان عرضه این محصول به بازار می گذرد، اما این گوشی می تواند انتخاب بسیار خوبی برای آن دسته از کاربرانی باشد که احتیاجمند یک سیستم دوربین خوب در این رده قیمتی هستند. این گوشی که شاید بتوان آن را به عنوان برترین گوشی شیائومی از نظر دوربین تا بودجه 10 میلیون تومان در بازار معرفی کرد، مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس Super AMOLED است و ویژگی های بسیار خوبی دیگری نظیر پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی، حداکثر روشنایی 1200 نیت و گوریلا گلس کورنینگ 5 را نیز به کاربران ارائه می دهد. بدنه این گوشی بعلاوه به لطف پشتیبانی از IP53، در برابر پاشش آب و خاک مقاومت خوبی دارد. بدنه پشتی این گوشی نیز از شیشه فراوری شده است.

قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه دوازده نانومتری هلیو G96 مدیاتک است که همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 6 یا 8 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. البته امکان استفاده از کارت حافظه میکرو SD نیز برای کاربران این گوشی وجود دارد. پنل پشتی این گوشی میزبان یک سیستم دوربین چهارگانه متشکل از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان است که در مجموع کیفیت مناسبی را ارائه می دهند. دوربین سلفی این گوشی نیز با وضوح 16 مگاپیکسلی به عکاسی می پردازد. ردمی نوت 11 پرو مجهز به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که با شارژ 67 واتی درون جعبه، در عرض 15 دقیقه حدود 51 درصد شارژ می گردد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro

شیائومی اخیراً از گوشی هوشمند نو پوکو M6 پرو در بازار رونمایی نموده و به لطف ویژگی های بسیار خوبی که این گوشی دارد، شاید بتوان آن را برترین گوشی نو شیائومی برای انجام کارهای سنگین و اجرای بازی ها با بودجه تا 10 میلیون تومان به کاربران معرفی کرد. این گوشی هوشمند نو پوکو از یک نمایشگر AMOLED با میزان 6.67 اینچی بهره می برد که تصاویر را با رزولوشن تصویر 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد و از رفرش ریت 120 هرتزی و حداکثر روشنایی تصویر بسیار خوب 1300 نیتی نیز پشتیبانی می نماید. به این ویژگی های خوب باید گواهی بدنه ضد آب و ضد گرد و غبار IP54، شیشه محافظ گوریلا گلس کورنینگ 5 و وزن بسیار سبک 179 گرمی را نیز اضافه نمود که ارزش خرید این محصول را بسیار بالا برده است.

غول چینی جهانی فناوری پردازنده نو هلیو G99 اولترا را به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار داده که با همراهی Mali-G57 MC2 به عنوان پردازنده گرافیکی، از عهده اجرای همه اپلیکیشن ها و بازی های روز جهان با گرافیک میانه تا حد بسیار خوبی بر می آید. کاربران می توانند از بین 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. سیستم عامل اندروید 13 به همراه رابط کاربری MIUI 14 نیز روی این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده و به رابط کاربری نو شیائومی یعنی HyperOS نیز به روزرسانی خواهد شد. سنسور اصلی دوربین این گوشی 64 مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز دیده می گردد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز با پشتیبانی از سرعت شارژ 67 واتی در عرض 45 دقیقه گوشی شما را به طور کامل شارژ می نماید که این آمار بسیار خوب است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 5G

گوشی های سری ردمی نوت شیائومی تعادل بسیار خوبی در قیمت و عملکرد سخت افزاری دارند و همین نیز علت محبوبیت آن هاست. ردمی نوت 12 5G در حدود یک سال پیش به کاربران معرفی شده و به لطف ویژگی های مجذوب کنندهش می تواند یکی از گزینه های وسوسه برانگیز در راهنمای خرید برترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان عینک آفتابی باشد. بدنه این گوشی هوشمند گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار IP53 را دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود 188 گرم می رسد. شیائومی برای این گوشی هوشمند خود از یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس AMOLED استفاده نموده که حداکثر روشنایی 1200 نیت، رزولوشن تصویر 1080 در 2400 پیکسل و پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی برای کاربران به همراه می آورد. گوریلا گلس کورنینگ 3 نیز از این نمایشگر محافظت می نماید.

ردمی نوت 12 5G به عنوان قلب تپنده از پردازنده 6 نانومتری اسنپدراگون 4 نسل 1 استفاده نموده که 4 یا 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را در امر پردازش یاری می نمایند. به لطف این پردازنده شما می توانید بازی های سنگین و اپ های روز جهان را با گرافیک میانه بدون مشکل خاصی اجرا کنید. این گوشی از درگاه کارت حافظه میکرو SD نیز برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز بهره می برد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند شیائومی یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز دیده می گردد که عملکرد در مجموع خوبی دارند. بعلاوه باید به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی نیز اشاره کنیم. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز با پشتیبانی از سرعت شارژر 33 واتی در مدت 22 دقیقه حدود 50 درصد شارژ می گردد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G

اگر در بازار گوشی های هوشمند در پی خرید برترین گوشی شیائومی از نظر ویژگی های فیلم برداری با بودجه تا 10 میلیون تومان هستید، ردمی نوت 11 پرو پلاس به هیچ عنوان شما را از خریدتان پشیمان نخواهد کرد. این گوشی هوشمند مجذوب کننده اگرچه حدود سه سال از زمان عرضه اش به بازار گوشی های هوشمند می گذرد، اما همچنان محبوبیت خاصی میان کاربران دارد و با رضایت حدود 94 درصدی آن ها نیز همراه شده است. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس Super AMOLED است که رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی دارد، از رفرش ریت 120 هرتزی و حداکثر روشنایی تصویر 1200 نیتی پشتیبانی می نماید و گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار IP53 به همراه محافظ نمایشگر گوریلا گلس کورنینگ نیز دارد تا مجموعه کاملی در این زمینه باشد.

پردازنده 6 نانومتری Dimensity 920 مدیاتک در این گوشی به عنوان قلب تپنده به انجام وظیفه می پردازد که پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 نیز او را در این امر همراهی می نماید. بعلاوه باید به 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی نیز اشاره کنیم که برای کاربران در دسترس قرار گرفته است. این محصول از یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز بهره می برد. دوربین اصلی این گوشی قادر است با کیفیت 4K با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه به ضبط ویدیوها بپردازد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز 16 مگاپیکسلی است و بلندگوهای استریو نیز دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی در نظر گرفته شده که با پشتیبانی از سرعت شارژ بی نظیر 120 واتی در عرض 15 دقیقه به طور کامل شارژ می گردد و این واقعا ویژگی بسیار مجذوب کنندهی در این گوشی محسوب می گردد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G

شیائومی از گوشی هوشمند نو ردمی نوت 13 خود در اوایل سال 2024 رونمایی کرد و این گوشی هوشمند با توجه به اینکه قیمت بسیار خوبی دارد و امکانات کاربرپسندی را نیز ارائه می دهد، با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو شده و حدود 85 درصد از خریدارانش نیز در عینک آفتابی ، خرید آن را به سایر کاربران نیز پیشنهاد نموده اند. این گوشی هوشمند نو شیائومی همچون سایر گوشی های معرفی شده از یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس AMOLED بهره می برد، تصاویر را با رزولوشن تصویر 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد و از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید. اگر قصد خرید برترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان با نرخ روشنایی نمایشگر خیره نماینده را دارید، این گوشی از حداکثر روشنایی 1800 نیتی بهره می برد که در این رنج قیمتی بسیار عالی است. بعلاوه باید به پشتیبانی بدنه این گوشی از گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار IP54 نیز اشاره نمود.

شیائومی از تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 695 کوالکام به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند میان رده بهره برده که با همراهی پردازنده گرافیکی Adreno 610، به طور کلی می تواند از پس انجام کارهای روزمره و حتی سنگین مثل اجرای بازی های روز جهان با گرافیک میانه به خوبی بر بیاید. این گوشی را 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم همراهی می نمایند که بسته به احتیاج کاربران در دسترس قرار دارند. در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز دیده می گردد که تصاویر باکیفیتی را برای شما ثبت می نمایند. بعلاوه نباید دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی را از قلم انداخت. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی Redmi Note 13 4G نیز با شارژر 33 وات درون جعبه در عرض مدت 70 دقیقه از صفر تا صد به طور کامل شارژ می گردد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S

اگر در پی خرید یک گوشی هوشمند خوش قیمت در عین حال کارآمد با ویژگی های مناسب در راهنمای خرید برترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون عینک آفتابی هستید، پیشنهاد ما به شما ردمی نوت 12S است که اگرچه یک سال از زمان عرضه اش به بازار می گذرد، اما همچنان فروش بسیار خوبی در بازار دارد و حدود 89 درصد از خریداران آن در عینک آفتابی نیز خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد نموده اند. این گوشی هوشمند مجذوب کننده شیائومی مجهز به یک نمایشگر 6.43 اینچی از جنس AMOLED است که حداکثر روشنایی تصویر 1000 نیت، رزولوشن تصویر 1080 در 2400 پیکسل و رفرش ریت 90 هرتزی را به کاربران ارائه می دهد. سیستم عامل اندروید 13 به همراه رابط کاربری MIUI 14 روی این گوشی هوشمند شیائومی به صورت پیش فرض نصب شده که دو به روزرسانی بزرگ را نیز دریافت می نماید.

شیائومی به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند خود از پردازنده 12 نانومتری هلیو G96 مدیاتک استفاده نموده که در گوشی ردمی نوت 11 پرو نیز شاهد استفاده از این پردازنده بوده ایم. این تراشه همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. البته کاربران می توانند با استفاده کارت حافظه میکرو SD فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند را نیز افزایش دهند. سنسور دوربین اصلی این گوشی، یک لنز 108 مگاپیکسلی است که در کنار آن سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز دیده می گردد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی نیز عملکرد خوبی دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ردمی نوت 12S نیز با پشتیبانی از سرعت شارژ 33 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می گردد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12

در ادامه راهنمای خرید برترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان عینک آفتابی ، به معرفی یک سری از گوشی ها می پردازیم که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، قیمت ارزان ای هم دارند که از جمله آن ها می توان به گوشی ردمی 12 اشاره نمود. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.79 اینچی از جنس LCD IPS است که از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می نماید و محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2460 پیکسل به کاربران ارائه می نماید. حداکثر روشنایی این نمایشگر به 500 نیت می رسد که برای یک گوشی هوشمند در این رده قیمتی قابل قبول است. بعلاوه این گوشی هوشمند قیمت مناسب از گواهی مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار IP53 نیز پشتیبانی می نماید. سیستم عامل اندروید 13 به همراه رابط کاربری MIUI 14 روی این گوشی هوشمند شیائومی به صورت پیش فرض نصب شده است.

پردازنده 12 نانومتری هلیو G88 مدیاتک به عنوان مغز متفکر این گوشی هوشمند شیائومی در نظر گرفته شده که به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 برای انجام دادن کارهای روزمره گزینه مناسبی به شمار می رود، اما نباید توقع چندان زیادی از این محصول داشته باشید. این گوشی هوشمند با کانفینگ 2 یا 4 یا 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم به همراه 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی برای انتخاب کاربران در دسترس قرار گرفته است. البته امکان افزایش فضای ذخیره سازی این گوشی نیز با کارت حافظه میکرو SD وجود دارد. ردمی 12 از یک سیستم دوربین متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکروی 2 مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اش نیز در پنل جلویی قرار گرفته است. انرژی این گوشی از جانب باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که با شارژر درون جعبه 18 واتی شارژ می گردد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5

اگر در پی خرید برترین گوشی مالی گیمینگ شیائومی با بودجه تا 10 میلیون تومان در بازار هستید، از انتخاب پوکو M5 با ویژگی های خوبی که دارد در این رنج قیمتی به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.58 اینچی از جنس IPS LCD است که از رزولوشن تصویر 1080 در 2408 پیکسل، رفرش ریت 90 هرتزی و حداکثر روشنایی تصویر 500 نیتی پشتیبانی می نماید.

پردازنده 6 نانومتری هلیو G99 مدیاتک وظیفه تأمین قدرت این گوشی را بر عهده دارد که به یاری Mali-G57 MC2، چهار گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از پس انجام بازی های سنگین با گرافیک میانه و پایین به طور مناسبی بر می آید. سنسور اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است و دو سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان در این گوشی به انجام وظیفه می پردازند. دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسلی است و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز با شارژر 18 واتی شارژ می گردد.

منبع: عینک آفتابی

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون؛ مدل های خوش قیمت و کاربرپسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون؛ مدل های خوش قیمت و کاربرپسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید