فرایند اجرایی احداث تله کابین یاسوج پروژه سرعت می گیرد

به گزارش عینک آفتابی، سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عصر روز سه شنبه 13 اسفندماه 98 از پروژه در حال احداث تله کابین یاسوج بازدید کرد.

فرایند اجرایی احداث تله کابین یاسوج پروژه سرعت می گیرد

به گزارش عینک آفتابی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی در این بازدید با بیان اینکه پروژه احداث تله کابین یکی از برنامه های مهم این اداره کل است، اظهار کرد: در سطح ملی مسائل اجرای این پروژه پیگیری شده و فرایند اجرای تله کابین یاسوج سرعت می گیرد.

او اضافه نمود: امیدواریم با افتتاح این پروژه مهم سرمایه گذاری گام های اساسی در حوزه رونق توسعه گردشگری استان برداشته گردد.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان اینکه توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دغدغه مسئولان استان به خصوص استاندار محترم استان است، اظهار کرد: این پروژه بعد از حدود هشت سال راکد بودن دوباره با حمایت مسئولان استانی و کشوری عملیات اجرایی آن شروع شده است.

صفایی با بیان این که با پیگیری های اجرا شده 200میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است گفت: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی پیش بینی شده است.

او گفت: پیش بینی می گردد این پروژه در تابستان 99 برای خدمات دهی به گردشگران در مرکز کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری برسد.

منبع: میراث آریا

به "فرایند اجرایی احداث تله کابین یاسوج پروژه سرعت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند اجرایی احداث تله کابین یاسوج پروژه سرعت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید