رویای سهراب آماده حضور در جشنواره فجر، امیدوارم بعضی حق اکران فیلم های فرهنگی را نخورند

به گزارش عینک آفتابی، کارگردان و بازیگر نقش سهراب سپهری در فیلم رویای سهراب گفت: امیدوارم بیش از اینها به بلوغ فرهنگی برسیم که در اکران، حق و حقوق همدیگر را پایمال نکنیم.

رویای سهراب آماده حضور در جشنواره فجر، امیدوارم بعضی حق اکران فیلم های فرهنگی را نخورند

علی قوی تن که ساخت فیلم سینمایی رویای سهراب را با موضوع زندگی سهراب سپهری در دست فراوری دارد، در مصاحبه با خبرنگار فرهنگی عینک آفتابی با اعلام اینکه نسخه نهایی فیلم آماده شده است، اعلام کرد: فیلم برای اکران و حضور در جشنواره های داخلی و خارجی کاملا آماده شده؛ اما با مشورتی که با همکاران این پروژه داشتیم، در نهایت تصمیم گرفتیم که فیلم را برای رقابت در جشنواره فجر سال جاری بگذاریم.

وی در این رابطه گفت: رویای سهراب را با ترکیب خوبی از عوامل و بازیگران سینما ساخته ام و هدفم نیز این است که ابتدا مردم خودمان آن را ببینند چون درباره یکی از مفاخر ملی خود ماست. مردم هم توقع دارند که فیلم را برای آنان نگه دارم و اکران کنم.

قوی تن ضمن تاکید بر ثبت نام فیلم برای حضور در جشنواره فجر 98 اشاره داشت: رویای سهراب را باید همه ببینند چون متعلق به شاعر و هنرمندی محبوب متعلق به همین مرز و بوم است که در قالب فیلمی داستانی، تازه و عام پسند به فراوری رسیده است.

رویای سهراب هم داستانی است و هم با قصه ای مخاطب پسند

این فیلمساز اضافه نمود: من فیلم را با نهایت کوشش و به شکلی داستانی ساخته ام بنابراین توقع دارم در اکران نیز حق مطلب را درباره اش ادا نمایند. این فیلم های همه پسند، داستانی و فرهنگی نه تنها در حرف، بلکه در عمل نیز باید اکران خوبی داشته باشد. همچنانکه این توقع را از عوامل دخیل در اکران دارم که از فیلم حمایت نمایند.

وی با بیان اینکه مراقب فیلمسوزی چنین آثاری شد، گفت: هرچند فیلمم آماده شده اما عمدا نخواستم آن را قبل از جشنواره اکران کنم چون این بازه زمانی اکران، به ضرر عمده فیلم هاست. این روزها همه به عجله افتاده اند که فیلم های باقی مانده جشنواره سال گذشته را اکران نمایند.

قوی تن همچنین اعتقاد داشت: امیدوارم بیش از اینها به بلوغ فرهنگی برسیم که در اکران، حق و حقوق همدیگر را پایمال نکنیم و بعضی با داشتن قدرت بیشتر، حق فیلم های خوب دیگر را نخورند. انتظاری جز دیده شدن رویایی سهراب ندارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رویای سهراب آماده حضور در جشنواره فجر، امیدوارم بعضی حق اکران فیلم های فرهنگی را نخورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای سهراب آماده حضور در جشنواره فجر، امیدوارم بعضی حق اکران فیلم های فرهنگی را نخورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید