معرفی سریال Swarm ساخته دونالد گلاور

به گزارش عینک آفتابی، سریال گروه (Swarm) تازهترین ساخته دونالد گلاور به شمار می رود. این خواننده، بازیگر، نویسنده و کارگردان سریال تازه خودش را با همکاری استودیو آمازون ساخته که قرار است ماه آینده میلادی پخش گردد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

معرفی سریال Swarm ساخته دونالد گلاور

در پی اتمام سریال آتلانتا (Atlanta)، گلاور از شتاب کاری خودش نکاسته و همچنان به روند داستان سرایی های خودش مرتبط با موسیقی و بعلاوه با حضور بازیگران آفریقایی آمریکایی ادامه می دهد. این سریال در ابتدا با عنوان Hive توسعه داده شده بود اما دونالد گلاور بعدا نام آن را به گروه تغییر داد.

دونالد گلاور سریال گروه را با همکاری جنین نابرز توسعه داده است. این در حالی است این کمدین، بازیگر و رپر بعلاوه قرار است ریبوت تازه فیلم آقا و خانم اسمیت (Mr. and Mrs. Smith) را با یاری فرانچسکا اسلون بسازد و در آن نقش آفرینی نیز بکند.

داستان سریال Swarm

همانطور که دونالد گلاور آشکار نموده، سریال گروه پیرامون شخصیتی شبیه به بیانسه و هوادار شیفته وی است. همانطور که تعیین است، این سریال قرار است نظراتی انتقادی و شدیدی درباره فرهنگ هواداری و روابط فرااجتماعی بین هواداران و افراد مشهور ارائه کند. با توجه به این واقعیت که بیانسه و دیگر هنرمندان محبوب عرصه موسیقی به داشتن هواداران شیفته معروف هستند، همین نیز داستان جذابی را برای سریال گروه فراهم آورده است که به آنالیز این فرهنگ خواهد پرداخت.

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فصل اول سریال گروه به توضیح زیر است:

سریال گروه به وسیله جنین نابرز و دونالد گلاور خلق شده و داستان یک هوادار شیفته و مشتاق به نام دره با بازی دومینیک فیشبک را روایت می نماید. شیفتگی و وسواس شدید دره نسبت به موزیسین محبوبش سبب شده تا او دست به اعمال بسیار زشتی بزند اما این شیفتگی تا چه مقدار روی او تأثیر می گذارد و او را به کجا سوق خواهد داد؟

علاوه بر این، استودیو آمازون درباره اولین فصل از سریال گروه اظهار داشته که اتفاقات فصل اول سریال در سال های بین 2016 تا 2018 میلادی جریان دارد و شیفتگی شدیدی هواداری به نام دره را دنبال می نماید که علاقه اش نسبت به محبوب ترین و بزرگترین ستاره پاپ دنیا، او را به سمت سفری به سراسر کشور و با ماجراجویی های غیرمنتظره سوق می دهد.

بازیگران و عوامل سازنده سریال Swarm

در سریال گروه، دومینیک فیشبک نقش این هوادار شیفته به نام دره را بازی می نماید. این بازیگر بیشتر برای نقش آفرینی در فیلم یهودا و مسیح سیاه (Judas and the Black Messiah) شناخته می گردد و سابقه نقش آفرینی در فیلم های دیگری همانند فیلم پروژه قدرت (Project Power)، فیلم نفرتی که تو می کاری (The Hate U Give) و بعلاوه سریال شیطان (The Deuce) و سریال عشق مدرن (Modern Love) را در کارنامه خودش دارد.

در کنار او نیز بازیگران دیگری در سریال گروه نقش آفرینی می نمایند که شامل کلوئی بیلی و دامسون ادریس می گردد. کلوئی بیلی که سابقه بازی در سریال Grown-ish را در کارنامه خودش دارد، در این سریال تازه نقش خواهر دره به نام ماریسا را به تصویر می کشد و دامسون ادریس نیز نقش نامزد ماریسا به نام خالد را ایفا می نماید.

تریلرهای منتشر شده برای فصل اول سریال گروه بعلاوه نشان داده که بازیگران مهمان متعددی در این اثر حضور خواهند داشت که شامل ریکی تامپسون، پاریس جکسون، روری کالکین، کیرسی کلمونز و بایرون باورز می گردد. در حال حاضر نقش این بازیگران در سریال به طور دقیق تعیین نشده است.

همانطور که در بالا ذکر شده بود، دونالد گلاور و جنین نابرز که خالقان این اثر هستند، مدیران اجرایی آن نیز محسوب می شوند. دونالد گلاور بعلاوه کارگردانی قسمت اول را انجام داده است. از جمله نویسندگان این اثر نیز می توان به استیون گلاور، کارن جوزف ادکاک و مالینا اوباما اشاره نمود.

تاریخ پخش سریال Swarm

سریال گروه اثری در ژانر ترسناک به شمار می رود که اولین فصل از آن هفت قسمت یک ساعته دارد و قرار است تمام قسمت ها به صورت یکجا در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی (آدینه 26 اسفند 1401) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم به صورت انحصاری عرضه شوند. قبل از این نیز سریال گروه در جشنواره فیلم SXSW در تاریخ 10 مارس پخش خواهد شد.

آیا فصل دوم سریال Swarm ساخته می گردد؟

سازندگان سریال گروه و بعلاوه سران سرویس آنلاین آمازون پرایم امیدوار هستند که این سریال تازه بتواند جانشین بسیار خوبی برای سریال محبوب و پیروز آتلانتا باشد اما در حال حاضر هیچ خبری رسمی درباره تمدید این سریال برای فصل دوم منتشر نشده است. با این حال، حضور عوامل سازنده برجسته و با سابقه سبب شده تا آینده این اثر روشن باشد و شانس آن برای تمدید برای فصل دوم بالا باشد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی سریال Swarm ساخته دونالد گلاور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال Swarm ساخته دونالد گلاور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید