شرکت اوپو 2 گوشی مقرون به صرفه معرفی کرد ، A91 و A8 با تراشه های مدیا تک وارد بازار شدند

به گزارش عینک آفتابی، برند چینی اوپو از آخرین نسل گوشی های سری A مقرون به صرفه خود یعنی A91 و A8 پرده برداری کرد. هدف از ارائه گوشی های مذکور است که با ارائه گوشی هایی با مشخصات میان رده تحرک بزرگی برای کاربران ایجاد نمایند.

شرکت اوپو 2 گوشی مقرون به صرفه معرفی کرد ، A91 و A8 با تراشه های مدیا تک وارد بازار شدند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این گوشی ها در ابتدا در چین وارد بازار شده اند اما تاریخ دقیق ورود این گوشی به دیگر بازارها تعیین نیست.

A91

گوشی اوپو A91 از پنل 6.4 اینچی فول اچ دی آمولد با نسبت ابعاد 20: 9 و حفره کوچک در بالای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برخوردار است. گوشی اوپو دستگاه را با یک خوانشگر اثر انگشت در صفحه نمایش مجهز نموده است.در بخش پشتی نیز یک دوربین چهارگانه با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است و از دوربین عمقی 2 مگاپیکسلی نیز برخوردار است.

گوشی اوپوA91 با تراشه های مدیاتک و ColorOS 6.1 در چین راه اندازی شده است. یکی از مهمترین ویژگی های این گوشی تراشه مدیا تک هلیو P70 است، این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه است که به وسیله شکاف میکرو اس دی قابل ارتقا است.این گوشی دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 30 واتی برخوردار است. گوشی اوپو A91 در رنگ های آبی تیره ، قرمز و ترکیبی از رنگ های زیبا عرضه شده است و با قیمت 285 دلار به فروش می رسد.

A8

گوشی A8 از پنل 6.5 اینچی HD + IPS با همان نسبت ابعاد 20: 9 متناسب با A91 و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار است. در بخش پشتی، این گوشی از یک دوربین سه گانه برخوردار است که دارای دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی است. این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی است.

در بخش نرم افزاری نیز ما شاهد تراشه هلیو P35 با رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا هستیم. این باتری برابر با 43030 میلی آمپر ساعت است. اما متأسفانه خبری از شارژ سریع نیست. گوشی اوپو A8 در رنگ های لاجوردی و مشکی عرضه می گردد و برای مدل 4/128 گیگابایتی با قیمت 170 دلار در دسترس است.

منبع: انتخاب

به "شرکت اوپو 2 گوشی مقرون به صرفه معرفی کرد ، A91 و A8 با تراشه های مدیا تک وارد بازار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اوپو 2 گوشی مقرون به صرفه معرفی کرد ، A91 و A8 با تراشه های مدیا تک وارد بازار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید