شناسایی 500 مورد تخلف در حوزه اراضی تهران ، بعضی کارمندان شهرداری منطقه 19 عزل شدند

به گزارش عینک آفتابی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از شناسایی 500 مورد تغییر کاربری، زمین خواری و ساخت و ساز غیرمجاز در بعضی از منطقه ها اطلاع داد و گفت: چند نفر از پرسنل شهرداری منطقه 19 عزل شدند.

شناسایی 500 مورد تخلف در حوزه اراضی تهران ، بعضی کارمندان شهرداری منطقه 19 عزل شدند

به گزارش عینک آفتابی، داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از شناسایی 500 مورد تغییر کاربری، زمین خواری و ساخت و ساز غیرمجاز در بعضی از منطقه ها مرکز اطلاع داد و گفت: به واسطه بعضی ترک فعل ها، بی تدبیری ها و عدم رسیدگی به مسائل و مسائل مردم، سال ها است که از این جنس مسائل وجود دارد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه بعضی از اراضی قولنامه ای و فاقد سند هستند و بعضی از اراضی نیز اوقافی هستند، اعلام کرد: در حال حاضر تخریب از مجموعه هایی که بر اراضی مردم دیوارکشی نموده بودند، آغاز شده و کوشش بر این است که در مورد محل هایی که مسکونی هستند به وسیله تشریفات کمیسیون ماده 100 موضوع را دنبال کنیم و در منطقه 19 در حدود 500 ملک اتفاقات غیرقانونی رقم خورده است.

وی از برخورد قاطع با زمین خواران و کارمندان متخلف شهرداری اطلاع داد و اظهار کرد: چند نفر از پرسنل شهرداری منطقه 19 هم عزل شدند، هم برخورد شده و هم پرونده آن ها را به تخلفات می فرستیم که برخورد قانونی با آن ها صورت گیرد و مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

پیش از این، غلامعباس ترکی در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر ساخت و سازهای غیر مجاز، ناایمن، بی رویه و تجاوز به حریم منابع طبیعی و اراضی ملی در محدوده شهرداری منطقه 19 تهران علی الخصوص محدوده خلازیر، به صورت سرزده و فوق العاده از منطقه مذکور بازدید و در جریان ساخت وسازهای غیرقانونی و تخلفات و تعدی های انجام شده نهاده شد.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: شهرداری مکلف است با همکاری مراجع قضائی، انتظامی و دیگر دستگاه های مسئول نسبت به برطرف تجاوز و تخریب احداثات غیرقانونی و ناایمن اقدام کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شناسایی 500 مورد تخلف در حوزه اراضی تهران ، بعضی کارمندان شهرداری منطقه 19 عزل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 500 مورد تخلف در حوزه اراضی تهران ، بعضی کارمندان شهرداری منطقه 19 عزل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید