طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در دانشگاه آزاد بررسی شد

به گزارش عینک آفتابی، رئیس دانشگاه آزاد در دیدار نوروزی با معاون و مدیران کل معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس، طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند برای حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در کلاس های آموزشی را بررسی کردند.

طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در دانشگاه آزاد بررسی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار عیدانه محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاون و مدیران کل معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی صبح امروز20 فروردین ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و مدیران کل معاونت به ارائه گزارشی درخصوص عملکرد سال گذشته حوزه متبوع خود پرداختند و برنامه های سال جاری این معاونت را به سمع و نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رساندند.

در ادامه، طرح نوین فاصله گذاری اجتماعی هوشمند برای حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در کلاس های آموزشی و همچنین جزئیات مدل نحوه تصویب پروپوزال و برگزاری جلسات دفاع از سرانجام نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و رساله دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، بسته ویژه آموزشی واحد های عملی (حضور در کارگاه و آزمایشگاه) برای دانشجویان در دوران کرونا و... تشریح و بررسی شد.

همچنین مراحل تدوین برنامه های درسی دوره دکتری حرفه ای کشاورزی و منابع طبیعی ابداعی دانشگاه آزاد اسلامی و عملکرد کمیسیون های تخصصی از جمله کمیسیون نشریات در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدرضا اردکانی مدیرکل امور پژوهشی و پروژه های تحصیلات تکمیلی علوم، مهندسی و کشاورزی، اسدالله متاجی مدیرکل آموزش و گسترش، شعبانعلی صفری ثابت مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزشی و درسی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی و اکبر یاورطلب مشاور عالی در امور علمی، تحقیقاتی و آموزشی نیز در این جلسه ویدئوکنفرانس حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در دانشگاه آزاد بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در دانشگاه آزاد بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید