هوشمندسازی دانشگاه علم و صنعت در دستور کار نهاده شد

به گزارش عینک آفتابی، معاون آموزش دانشگاه علم و صنعت گفت: برنامه ریزی سرفصل های درسی در جهت هوشمندسازی دانشگاه علم و صنعت اجرا شده است، قصد داریم در سال 99 به آن جامعه عمل بپوشانیم.

هوشمندسازی دانشگاه علم و صنعت در دستور کار نهاده شد

ابوالفضل واحدی، معاون آموزش دانشگاه علم و صنعت در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه عینک آفتابی، گفت: هر نظام آموزشی از چهار رکن دانشجو، استاد، امکانات و سخت افزارها، محتوای نظام آموزشی تشکیل می گردد را دارد؛ بنابراین اگر بخواهیم نظام آموزشی خوبی داشته باشیم و به فراوری علم بپردازیم باید چهاررکن یاد شده را تقویت کنیم. استفاده از امکانات نوین آموزشی و خدمات آموزشی، توسعه امورمکانیزه از جمله مواردی محسوب می گردد که در سال 99 حتما آن را توسعه خواهد داد.

واحدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا ما در زمینه آموزش الکترونیک گام خوبی برداشته ایم به طوری که اکنون بیشتر اساتید دانشگاه علم و صنعت به آموزش الکترونیک روی آورده اند و از این بستر استفاده می نمایند. این مسئله باعث شده است تا محتوای آموزشی بروزرسانی گردد و روش های نوین آموزشی در دستور کار قرار گیرد.

معاون آموزش دانشگاه علم و صنعت در خاتمه اعلام نمود: استفاده از خدمات و امکانات مکانیزه و نرم افزاری برای هوشمندسازی دانشگاه ها بسیار حائز اهمیت است. قصد داریم در سال 99 در این راستا حرکت کنیم به همین منظور برنامه ریزی سرفصل های درسی آن را انجام داده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هوشمندسازی دانشگاه علم و صنعت در دستور کار نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشمندسازی دانشگاه علم و صنعت در دستور کار نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید