عربستان سعودی اولین روبات کارمند را استخدام کرد ، ارائه خدمات به مشتریان ، دارای سیستم ارزیابی الکترونیک

به گزارش عینک آفتابی، عربستان سعودی نخستین روبات هوشمند کارمند را استخدام کرد. درواقع این روبات برای حضور در یک نهاد دولتی وابسته به پادشاهی عربستان استخدام شده است.

عربستان سعودی اولین روبات کارمند را استخدام کرد ، ارائه خدمات به مشتریان ، دارای سیستم ارزیابی الکترونیک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روبات هوشمند با هدف ارائه خدمات به ارباب رجوع به وسیله یک سیستم ارزیابی الکترونیکی کار خواهد نمود.

به نظر می رسد عربستان سعودی علاقه خاصی به روبات ها و به کارگیری روبات ها در مسائل مختلف دارد. فراموش نکنیم که عربستان نخستین کشوری بود که به روبات سوفیا حق شهروندی اعطا کد.

اکنون در جدیدترین اقدام سعودی ها، یک روبات وارد اداره ای دولتی شده است و در یکی از نهادهای دولتی پادشاهی عربستان کار می نماید. این روبات نخستین جلس کاری خود را به عنوان یک دستیار در شرکت آموزشی فنی و حرفه ای (TVTC) گذراند و در حضور وزیر آموزش و پرورش عربستان؛ احمد العیسا آغاز به کار کرد.

این روبات به وسیله یک سیستم ارزیابی الکترونیکی و تحویل پیغام به بازدیدکنندگان با آنها ارتباط برقرار می نماید و به نوعی، روباتی تعاملی در نظر گرفته می گردد.

العیسا در مورد این روبات می گوید؛ این روبات به شهروندان سعودی یاری خواهد نمود تا از تکنولوژیهای پیشرفته بهره ببرند و این درواقع بخشی از منظره 2030 پادشاهی عربستان است.

منبع: انتخاب

به "عربستان سعودی اولین روبات کارمند را استخدام کرد ، ارائه خدمات به مشتریان ، دارای سیستم ارزیابی الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان سعودی اولین روبات کارمند را استخدام کرد ، ارائه خدمات به مشتریان ، دارای سیستم ارزیابی الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید