علیرضا دبیر: دوپینگ خط قرمز فدراسیون کشتی است

به گزارش عینک آفتابی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، غلامرضا نوروزی در این ملاقات با اشاره به افتخارآفرینی های ورزش کشتی برای کشورمان در دهه های اخیر، اعلام کرد: در تمام سال های اخیر فدراسیون پزشکی ورزشی کوشش داشته برترین و شایسته ترین خدمات را به قهرمانان المپیکی رشته های مختلف ارائه نماید و به خوبی نقش پشتیبان را در افتخارآفرینی این عزیزان ارائه کرده است و این مهم را وظیفه خود می دانیم.

علیرضا دبیر: دوپینگ خط قرمز فدراسیون کشتی است

وی توضیح داد: قطعاً این حمایت ها و خدمات با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت بویژه اینکه بازی های آسیایی را در پیش داریم و برای این مهم ویژه برنامه های آماده سازی پزشکی برای کاروان اعزامی را شروع خواهیم کرد.

علیرضا دبیر نیز ضمن قدردانی از حمایت، تعامل و همراهی فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد تا تعامل دو فدراسیون در زمینه های کاری مشترک با توجه به حضور تیم های ایران در بازی های آسیایی چین و رقابت های نروژ افزایش یابد.

وی ادامه داد: دوپینگ خط قرمز ما محسوب می گردد. برای مبارزه با این معضل جدی در ورزش، نیازمند همکاری و حمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و حضور نمایندگان آنها در تمامی مسابقات کشتی هستیم.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به راه اندازی مرکز مجهز فیزیوتراپی و خرید دستگاه های مدرن، گفت: روی حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی برای اعزام پزشک و متخصصان فیزیوتراپی برای تمرینات تیم های ملی کشتی حساب باز نموده ایم.

در این جلسه بعلاوه در خصوص اعزام پزشکان و دریافت مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات کشتی نیز بحث و گفتگو شد.

دکترتورج ملک محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی نیز در این ملاقات حضور داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "علیرضا دبیر: دوپینگ خط قرمز فدراسیون کشتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا دبیر: دوپینگ خط قرمز فدراسیون کشتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید