لبنان، تأکید دوباره وزارت بهداشت بر تعطیلی محدود

به گزارش عینک آفتابی، وزیر بهداشت در دولت پیشبرد امور لبنان بر ضرورت تعطیلی جزئی کشور در سایه افزایش شمار مبتلایان به کرونا تأکید کرد.

لبنان، تأکید دوباره وزارت بهداشت بر تعطیلی محدود

به گزارش گروه بین الملل عینک آفتابی به نقل از پایگاه خبری العهد دکتر حمد حسن وزیر بهداشت در دولت پیشبرد امور لبنان بیان کرد که همه وزارتخانه ها مسئولیت تصمیم گیری درباره تعطیلی عمومی کشور را دارند، زیرا این وظیفه ماست که از شهروندان حمایت و محافظت کنیم؛ اما آنچه مانع از این امر می شود عدم ثبات شرایط دولت است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی عینک آفتابی بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی عینک آفتابی بخوانید. (کلیک کنید)

وزیر بهداشت در دولت پیشبرد امور لبنان تأکید کرد که تصمیم به تعطیلی بخشی از مناطق کشور باید دنبال شود و فقط در سطح رسانه ها نباشد.

حمد حسن درباره تصمیم برای بازگشایی مدارس در سایه افزایش شمار مبتلایان به کرونا گفت: زمانی که آمارمبتلایان زیاد می شود وزارت بهداشت وظیفه دارد که مانع از برخورد بیماران با افراد سالم شود.

وی درخصوص بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس گفت که این موضوع احتیاج به تفسیر و تحلیل فراوانی دارد و مستلزم انجام اقدامات بیشتر برای محافظت از دانش آموزان است.

دکتر حسن در سرانجام اعلام کرد که بخش های عمومی و خصوصی بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا پس از عبور از خط قرمز در شمار مبتلایان دست به دست یکدیگر می دهند.

طبق آخرین آمار، وزارت بهداشت لبنان شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را 79529 نفر بیان کرد.

وزارت بهداشت لبنان در اطلاعیه ای بیان کرد: تست کرونای 1751 نفر در شبانه روز گذشته مثبت شده است. همچنین، 40352 نفر از مبتلایان به این ویروس، بهبود یافتند و 625 نفر هم جان باختند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لبنان، تأکید دوباره وزارت بهداشت بر تعطیلی محدود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، تأکید دوباره وزارت بهداشت بر تعطیلی محدود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید