میان رده جدید HTC با نام Desire 20 پرو به زودی راهی بازار خواهد شد

به گزارش عینک آفتابی، اینطور که به نظر می رسد، HTC قصد خداحافظی با دنیای گوشی های هوشمند را ندارد و در حالی که کاربران نسل جدید تقریبا گوشی هایی با نام این برند را فراموش کرده اند، شاهد انتشار خبری هستیم مبنی بر اینکه این شرکت تایوانی مشغول کار روی یک گوشی میان رده با نام Desire 20 پرو است.

میان رده جدید HTC با نام Desire 20 پرو به زودی راهی بازار خواهد شد

چند سالی است که شرکت های بزرگ گذشته دیگر در بازار گوشی های هوشمند آنگونه که باید حضور ندارند. این مسئله یا به خاطر سیاست های اشتباه بوده یا به خاطر تمایل مردم به یک برند خاص، اتفاق افتاده و در نتیجه آن می بینیم اکنون نوکیا، سونی، HTC، ال جی و بسیاری از شرکت های دیگر که روزی در بین بزرگ ترین فروشندگان گوشی های هوشمند قرار داشتند، اکنون جای خود را به برندهایی دادند که در دوره درخشان این شرکت ها اصلا حضور نداشتند!

HTC مدت زمان زیادی است که دیگر پرچم دار تولید نمی کند. آخرین گوشی بالارده این شرکت در سال 2018 و تحت عنوان Exodus 1 راهی بازار شد که فرق خاصی با +HTC U12 نداشت. از آن روز به بعد، شاهد انتشار تعدادی گوشی پایین رده و میان رده تحت عنوان برند Desire و Wildfire (دیزایر، وایلدفایر) بودیم که خب نتوانستند HTC را در این بازار پر رقابت احیا کنند.

گوشی پایین رده HTC Wildfire R70 با دوربین سه گانه معرفی شد

اما باز هم می بینیم HTC قصد تسلیم شدن ندارد و گوشی میان رده جدید خود را تحت عنوان Desire 20 پرو به زودی راهی بازار خواهد کرد. LlabTooFeR@ که یکی از افشاگران محصولات HTC نیز به حساب می آید این خبر را از طریق حساب رسمی خود در توییتر منتشر کرد و خب به صحت آن نیز می تواند اطمینان داشت.

HTC سال 2018 از گوشی های میان رده Desire 12 و +12 رونمایی کرد و با عبور ناگهانی از 6 شماره بعد، در سال 2019 نیز میان رده دیگری را با نام Desire 19 راهی بازار کرد. بنابراین محصول جدید را می توان به نوعی جانشین سری قبل دانست. طبق گفته های این شخص، Desire 20 پرو که با نام رمز بایامو (Bayamo) شناخته می شود، از نمای روبرو ظاهری شبیه به وان پلاس 8 داشته و از نمای پشت نیز به شیائومی می 10 شبیه است.

این شخص همچنین لینکی را در این پست قرار داد که با کلیک روی آن به صفحه بنچمارکی که روی این گوشی انجام شد هدایت شدیم. معمولا بهتر است قبل از انتشار یک محصول، جزئیات منتشر شده از آن را در بنچمارک در حد یک شایعه بدانیم اما خب با توجه به این عکس، میان رده جدید HTC به یک پردازنده نامشخص از شرکت کوالکام مجهز شده که فرکانس آن به 1.8 گیگاهرتز می رسد. همچنین اندروید 10 و 6 گیگابایت رم نیز دیگر بخش های این گوشی را تشکیل می دهند. نتیجه عملکرد تا حدودی شبیه به گوشی پیکسل 3a XL است که از پردازنده اسنپدراگون 670 بهره می برد!

اگرچه با مشخصات داده شده می توان تا حدودی به شکل و شمایل ظاهری این محصول امیدوار بود اما بعید به نظر می رسد این گوشی نیز از ویژگی های خاصی برخوردار باشد. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد. فعلا هیچ خبر دیگری در مورد آن منتشر نشده و نمی دانیم تاریخ احتمالی عرضه یا انتشار آن چه روزی خواهد بود.

نظر شما در رابطه با این محصول چیست؟ آیا HTC می تواند با سیاست های این چنینی، خود را در بازار پر رقابت گوشی های هوشمند نجات دهد؟

شرکت HTC در سال 2020 از اولین گوشی 5G خود رونمایی می کند

منبع: androidpolice

منبع: دیجیکالا مگ

به "میان رده جدید HTC با نام Desire 20 پرو به زودی راهی بازار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میان رده جدید HTC با نام Desire 20 پرو به زودی راهی بازار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید