وان پلاس 12R برای سلاخی گوشی های پرچم دار در راه است، عکس

به گزارش عینک آفتابی، زومیت نوشت: گوشی وان پلاس 12R با مشخصات قدرتمندی از راه می رسد که برای رقبایش چالشی جدی خواهد بود.

وان پلاس 12R برای سلاخی گوشی های پرچم دار در راه است، عکس

وان پلاس خود را برای رونمایی گوشی پرچم دار بعدی اش، یعنی وان پلاس 12، آماده می نماید. بااین حال، این تنها گوشی این شرکت نیست که در صف رونمایی واقع شده است. وان پلاس 12R، نمونه ارزان تر وان پلاس 12، نیز در راه است و انتظار می رود در اواخر ماه ژانویه (دی و بهمن) در هند عرضه گردد.

به گزارش Tech Outlook، وان پلاس 12R در پایگاه صدور گواهینامه IMDA سنگاپور با شماره مدل CPH2609 دیده شده است که پشتیبانی آن از شبکه 5G، وای فای، بلوتوث و NFC را تأیید می نماید. اگرچه این لیست چیز دیگری را نشان نمی دهد، می گوید که فاصله چندانی با رونمایی این گوشی نداریم.

اخیراً یکی از کمپین های بازاریابی جهانی سهواً تاریخ عرضه وان پلاس 12R را فاش نموده است که نشان می دهد این گوشی 23 ژانویه 2024 (3 بهمن 1402) در هند عرضه می گردد. درحالی که این تاریخ رسماً تایید نشده است، یکی از افشاگران از عرضه این گوشی وان پلاس در نیمه دوم ژانویه خبر می دهد.

جزئیات چندانی از مشخصات وان پلاس 12R هنوز دردسترس نیست؛ اما انتظار می رود نسخه تغییرنام یافته وان پلاس Ace 3 باشد و ازنظر طراحی، به وان پلاس 11R با بعضی بهبودها شباهت داشته باشد.

گفته می گردد که وان پلاس 12R از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و نمایشگر 6.7 اینچی امولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می برد و OxygenOS 14 مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می نماید.

مجموعه دوربین پشتی این گوشی احتمالاً شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش گیر اپتیکال، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می رود دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی نیز برای سلفی ها در نظر گرفته گردد.

وظیفه تأمین انرژی این دستگاه را باتری 5400 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 وات بر عهده دارد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "وان پلاس 12R برای سلاخی گوشی های پرچم دار در راه است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 12R برای سلاخی گوشی های پرچم دار در راه است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید