پراندلی: فکرمی کنم بالوتلی دیگر عاقل شده است

به گزارش عینک آفتابی، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا تصور می کند که سوپرماریوی جنجال آفرین دچار تغییر شده است و او از این پس فقط روی عملکردش تمرکز خواهد داشت.

پراندلی: فکرمی کنم بالوتلی دیگر عاقل شده است

به گزارش عینک آفتابی، چزاره پراندلی می گوید از اظهارات اخیر ماریو بالوتلی پس از بازگشتش به میلان خوشش آمده است و آن را نشانه ای از عاقل شدن مهاجم جنجالی پیشین منچسترسیتی دانست.

دوران بازیگری سوپرماریو چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی توأم با حواشی و جنجالی ها فراوانی بوده است از جمله در مدت کوتاه حضور تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2014 برزیل که به تیره و تار شدن روابط میان وی و چزاره پراندلی، منتهی شد.

پراندلی اما اکنون می گوید که می توان به آینده بالوتلی 25 ساله خوش بین بود، چون به نظر می رسد که او عاقل شده است. او در گفت و گو با سایت میلان نیوز گفت: ماریو شروع خوبی داشته است و او جزو کسانی است که همیشه دوست شان داشته ام. البته چیزی که در مورد او خیلی مرا تحت تأثیر قرار داده است، حرف هایی بود که درباره بازگشتش به میلان زد، آن زمانی که از مسئولیت پذیری اش به عنوان یک پدر و غم از دست دادن پدر خودش گفت.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا ادامه داد: حرف های ماریو بوی پختگی می داد و حرف های یک انسان عاقل بود. من امیدوارم که او بتواند از تمام پتانسیلش استفاده کند.

پراندلی 58 ساله با وجود سابقه بازی در یوونتوس و مربیگری در رم، میلان را به عنوان مدعی جدی قهرمانی در فصل جدید اسکودتو دانست و اشاره ای هم به دربی هفته آینده شهر میلان داشت.

وی تأکید کرد: اینتر و میلان دو تیم در حال گذر و طی یک سیر تغییر و تحول بزرگ هستند. برای من خیلی جالب است که ببینم مربیان این دو تیم با چه رویکرد تاکتیکی بازیکنان شان را به میدان خواهند فرستاد. هر دوی آنها قهرمانانی هستند که یکدیگر را خوب می شناسند. هر دو تیم مدعیان جدی قهرمانی هستند و من فکر می کنم که دربی هفته آینده یک بازی پرگل خواهد شد.

دربی دلامادونینا روز یکشنبه هفته آینده به میزبانی اینتر برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

به "پراندلی: فکرمی کنم بالوتلی دیگر عاقل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: فکرمی کنم بالوتلی دیگر عاقل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید