گلکسی A24 یک قدم به عرضه نزدیک تر شد

به گزارش عینک آفتابی، سامسونگ هر سال گوشی های زیادی را راهی بازار می نماید که مدل های مالی و میان رده بیشترین سهم را از آن ها دارند. جدیدترین گوشی مالی این شرکت هم قرار است با نام گلکسی A24 به زودی راهی بازار گردد.

گلکسی A24 یک قدم به عرضه نزدیک تر شد

سامسونگ معمولا هر سال بعد از رونمایی از گوشی های پرچم دار خود، از گوشی های میان رده و مالی زیادی رونمایی می نماید. انتظار می رود چند هفته دیگر از گوشی های گلکسی A54 و A34 هم به عنوان میان رده های قدرتمند این شرکت رونمایی گردد اما اینطور که به نظر می رسد، قرار است در کنار این محصولات از یک گوشی مالی تحت عنوان گلکسی A24 نیز رونمایی گردد. محصولی که این روزها خبرهای متعددی راجع به آن منتشر می گردد.

گلکسی A24 بعلاوه به تازگی در یک وب سایت صدور گواهی تایلندی هم دیده شده که این یعنی به رونمایی از آن بسیار نزدیک شده ایم. شماره مدل این محصول SM-A245F/DSN است که حروف DS در آن به معنای دو سیم کارت بودن آن است. گلکسی A24 علی رغم بهره مندی از قابلیت های خوبی که در شایعات موجود پیرامون این گوشی دیده بودیم، به نظر می رسد یک محصول 4G خواهد بود. این تنها اطلاعاتی است که توانسته ایم به لطف وب سایت صدور گواهی NBTC تایلند از این گوشی متوجه شویم.

اوایل این ماه بود که گلکسی A24 توانست تأییدیه لازم از FCC را هم دریافت کند. علاوه بر این ها، شاهد انتشار تصاویری هم از این محصول بوده ایم تا بدین ترتیب از شکل ظاهری این محصول به شکل 360 درجه مطلع شویم. اگر آن تصاویر حقیقت داشته باشند که به احتمال زیاد هم دارند، باید انتظار داشته باشیم گلکسی A24 از نمای پنل پشتی، کاملا شبیه به پرچم دارهای سری گلکسی S23 باشد. این یعنی در نمای روبرو شما شاهد تعبیه دوربین به صورت قطره ای و حواشی نسبتا ضخیم در اطراف نمایشگر خواهید بود اما روی پنل پشتی سه دوربین بدون ماژول به صورت عمودی در کنار هم قرار می گیرند تا زبان طراحی یکپارچه ای که سامسونگ برای محصولات بالارده اش در نظر گرفته را در یک مالی هم ببینیم.

از جمله امکانات و قابلیت های این گوشی می توان به پردازنده هلیو G99 به عنوان قلب تپنده، 4 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 6.4 اینچی از نوع AMOLED، اندروید 13 به عنوان سیستم عامل پیش فرض و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر 25 واتی به عنوان منبع تغذیه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی اشاره نمود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

5,649,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

17,759,000

تومان

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در عینک آفتابی

مشاهده همه

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A24 یک قدم به عرضه نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A24 یک قدم به عرضه نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید