گورکن عسل خوار قهرمان به تنهایی سه پلنگ را شکست داد!

به گزارش عینک آفتابی، چند پلنگ برای شکست دادن یک گورکن عسل خوار ضروری است؟ جواب بیش از سه است! اما در این فیلم خارق العاده، سه پلنگ را می بینیم که به طرز شگفت انگیزی در غلبه بر این گورکن عسل خوار شکست می خورند. مهم نیست که چند بار پرت می گردد، مهم این است که یک تنه تا آخر با آنها مبارزه می نماید. در نهایت، گربه های بزرگ خجالت زده عقب نشینی می نمایند و گورکن عسلی یورتمه می رود؛ آن قدر نگران نیست که حتی وارد دویدن گردد!

گورکن عسل خوار قهرمان به تنهایی سه پلنگ را شکست داد!

منصفانه است که بگوییم گورکن های عسل خوار (که راتل نیز نامیده می گردد) بیشتر از وزن خود مشت می زنند! این پستاندار راسو مانند به عنوان نترس ترین حیوان روی زمین معروفیت پیدا نموده است. آنها در بخش های وسیعی از آفریقا و آسیا یافت می شوند و مانند زیستگاه های خشک، علفزار و جنگلی هستند.

در اینجا چند علت وجود دارد که چرا آنها چنین معروفیت فوق العاده ای دارند.

آنها به طور طبیعی در برابر نیش مارهای سمی مصون هستند، بنابراین مارها هیچ ترسی برای آنها اجاد نمی نمایند. پوست آنها هم شل و هم سفت است، بنابراین می تواند حتی در برابر تیرها، قمه ها و همانطور که در اینجا می بینیم، دندان های پلنگ را تحمل کند! آنها چنگال های بلند و نیش قدرتمندی دارند، بنابراین وقتی به مقابله می پردازند، می توانند آسیب واقعی وارد نمایند. در نهایت، آنها فوق العاده بد خلق و پرخاشگر هستند و از مبارزه با هر حیوانی - از جمله ما انسان ها - کاملاً خرسند هستند. نکته مهم این است که آنها حتی لانه حیوانات دیگر را نیز در اختیار می گیرند.

این بچه ها همه چیزخوار هستند و وقتی می کشند، کل لاشه را می خورند. آنها مارمولک، مار و قورباغه را شکار می نمایند اما گوسفند، طیور و بز را نیز می کشند. بخش بزرگی از رژیم غذایی آنها را لاروها و حشرات تشکیل می دهند. همانطور که از نام آنها انتظار می رود، آنها عاشق حمله به کندوهای عسل برای ضیافت عسل هستند.

منبع: ساناپرس

منبع: فرارو

به "گورکن عسل خوار قهرمان به تنهایی سه پلنگ را شکست داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گورکن عسل خوار قهرمان به تنهایی سه پلنگ را شکست داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید