ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور 2018 مادرید

به گزارش عینک آفتابی، با حضور علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فعالان و دست اندرکاران صنعت جهانگردی، پاویون جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه 27 دی در نمایشگاه فیتور 2018 مادرید گشایش یافت.

ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور 2018 مادرید

علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در مرکز نمایشگاهی مادرید از نزدیک از غرفه جمهوری اسلامی بازدید و با مدیران و دست اندرکاران این غرفه ها ملاقات و گفت و گو نموده است.

در این ملاقات فعالان گردشگری ایرانی حاضر در نمایشگاه فیتور مادرید، تازه ترین فراوریات فرهنگی و گردشگری ایران را ارائه نموده اند.

فراوری مدیا های گردشگری و متنوع سازی اقلام تبلیغاتی گردشگری ایران نکته مورد تأکید رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این بازدید بوده است.

در ادامه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از رونمایی از کتاب نفیس ایران، با حضور در پاویون کشورمان در نمایشگاه فیتور مادرید با عینک آفتابی و اصحاب رسانه کشورهای مختلف به گفت و گو نشست.

معاون رئیس جمهوری در این نشست، ایران را کشوری پرظرفیت و تاریخی از منظر جاذبه های دنیاگردی دانست و از کلیه دنیا گردان و گردشگران برای بازدید از ایران دعوت به عمل آورد.

مونسان در ادامه از غرفه کشورهای حاضر در نمایشگاه فیتور بازدید کرد و از نزدیک با فعالان و توراپر اتورها و بازاریابان دنیای به گفت و گو و گفتگو پرداخت.

غرفه ایران در نمایشگاه فیتور 304 مترمربع است و بخش های مختلف عمومی و خصوصی جاذبه های گردشگری کشورمان در آن به معرفی دستاورد ها و خدمات و جاذبه های کشورمان می پردازند.

در این دوره از نمایشگاه فیتور، هواپیمایی ماهان ایر و شرکت های مسافرتی ارس، آیتو، ایران دوستان، لولو پرواز، علاءالدین، ایوار، شیده شیراز، راه تمدن پارسیان، ماهورگشت، ارگ تازه، پردیسان گشت، ایران تراول، مادر، شهرزادبال، ستاره ونک و ساحل آفتاب، در نمایشگاه فیتور حضور دارند و با مدیریت غرفه جمهوری اسلامی ایران به وسیله کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی به معرفی ایران و ارائه بسته های مسافرتی در نمایشگاه فیتور می پردازند.

در سی و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا 165 کشور در قالب 9896 کمپانی و 244 هزار و 972 شرکت کننده تجاری و دنیا گردی و بیش از صد ها خبرنگار بین المللی از نشریات مختلف حضور دارند.

غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه فیتور، با الهام از معماری ایرانی و اسلامی طراحی شده است.

در این غرفه برنامه های مختلفی از جمله نشست های تخصصی و عمومی، موسیقی سنتی، کارگاه ساخت و فراوری صنایع دستی، لباس های محلی، غذاهای بومی و دیگر برنامه های فرهنگی اجرا می گردد.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور 2018 مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور 2018 مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید