تور جهانگردان هندی لال پری به زنجان رسید

به گزارش عینک آفتابی، تور خودرویی جهانگردان هندی لال پری با میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پس از عبور از شهرهای بندرعباس، لار، شیراز و آباده، اصفهان، کاشان و تهران عصر امروز /پنجشنبه/ وارد شهر ابهر در استان زنجان شد.

تور جهانگردان هندی لال پری به زنجان رسید

به گزارش عینک آفتابی، گروه لال پری در مسیر سفر خود از هند به انگلستان، 12 شهریورماه جاری وارد ایران شدند و پس از رسیدن به کشورمان از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری نیز بازدید می کنند.

این تور خودرویی با شعار صلح جهانی از مجتمع گردشگری پاسارگاد شهرستان ابهر نیز بازدید به عمل آوردند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان در حاشیه ورود این تور خوردویی به ابهر، اظهار کرد: گروه گردشگری لال پری از کشور هندوستان حرکت خود را شروع کرد و به مناسبت هفته جهانی صلح از 12 کشور نیز بازدید خواهند کرد.

داود آبیان اضافه کرد: این گروه که معرف فرهنگ، هنر و تمدن کشورها و پیام آور صلح و دوستی بین کشورها هستند در مسیر سفر خود چندی پیش وارد کشرومان شدند و با ورود به استان زنجان نیز از مجتمع گردشگری پاسارگاد شهرستان ابهر بازدید به عمل آوردند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به استقبال گرم مسوولان زنجانی از این گروه، یادآور شد: اشتراکات فرهنگی ایران و هند فرصت مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری بین این 2 کشور می تواند باشد.

آبیان ادامه داد: گروه جهانگردان هندی با عبور از 16 کشور و پس از پیمایش مسافت 12 هزار کیلومتری، در لندن مرکز کشور انگلستان به این سفر سرانجام خواهند داد.

به گفته وی، طبق برنامه ریزی های انجام شده این گروه فردا صبح /جمعه/ به سمت شهرستان سلطانیه حرکت خواهند کرد و از گنبد جهانی سلطانیه نیز بازدید خواهند کرد.

دامان دوال تاکور سرپرست این گروه درباره رویداد گردشگری احمدآباد تا لندن گفت: ما سفرمان را از هند تا دبی با کشتی شروع کردیم و بعد از آن با هواپیما به ایران (بندرعباس) آمدیم که از اینجا سفر خود را زمینی تا لندن ادامه می دهیم.

سرپرست تور خودرویی جهانگردان هندی لال پری اضافه کرد: خیلی هیجان زده ایم که اکنون اینجا و در ایران هستیم، مردم ایران بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند و این خصلت مثبت آنان می تواند باعث جذب گردشگر و ایجاد خاطره خوش برای همه ما باشد.

به گزارش ایرنا، گروه لال پری با یک دستگاه خودرو کلاسیک ام جی مدل 1950 و یک دستگاه کمپر ون سفر خود را کشور هند شروع کرده و در بدو ورود به هریک از شهرهای کشورمان از سوی مسوولان استانی کانون جهانگردی، اتومبیلرانی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مورد استقبال قرار می گیرند.

منبع: دنیای سفر

به "تور جهانگردان هندی لال پری به زنجان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور جهانگردان هندی لال پری به زنجان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید