این ویدیو های عجیب با هوش مصنوعی ساخته شده اند؛ از جمع آوری زباله به وسیله مکرون تا خوردن سنگ

به گزارش عینک آفتابی، در روز های اخیر شاهد انتشار تصاویر غیرواقعی زیادی بودیم که به یاری هوش مصنوعی ساخته شده بودند، اما حالا نوبت به ویدیو رسیده است. یک ابزار هوش مصنوعی به نام ModelScope می تواند از دستورات متنی کاربران ویدیو های کوتاه بسازد. حالا کاربران به سراغ این ابزار رفته اند و دست به خلق ویدیو های عجیبی زده اند.

این ویدیو های عجیب با هوش مصنوعی ساخته شده اند؛ از جمع آوری زباله به وسیله مکرون تا خوردن سنگ

به نظر می رسد پس از ابزار های ساخت عکس از روی متن، حالا نوبت به ویدیو رسیده است تا کاربران با هوش مصنوعی ویدیو های عجیب خلق نمایند.

در روز های اخیر شاهد انتشار تصاویر غیرواقعی زیادی بودیم که به یاری هوش مصنوعی ساخته شده بودند، اما حالا نوبت به ویدیو رسیده است. یک ابزار هوش مصنوعی به نام ModelScope می تواند از دستورات متنی کاربران ویدیو های کوتاه بسازد. حالا کاربران به سراغ این ابزار رفته اند و دست به خلق ویدیو های عجیبی زده اند.

این مدل هوش مصنوعی به وسیله یک تیم در Huggingface پیشرفته است. ModelScope یک مدل انتشار متن به ویدیوی چندمرحله ای است که از کاربر متن انگلیسی می گیرد، آن را درک می نماید و سپس ویدیو های کوتاه می سازد. این مدل های هوش مصنوعی هنوز در اول راه قرار دارند، بنابراین نتایج به دست آمده به وسیله آن ها بی نقص نیستند؛ بااین حال همچنان سرگرم نماینده و البته عجیب به نظر می رسند.

ویدیو های ساخته شده با هوش مصنوعی

کاربران در توییتر آغاز به انتشار ویدیو های ساخته شده با ModelScope نموده اند که در ادامه بعضی از آن ها را مشاهده می کنید.

در ویدیوی زیر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، درحال جمع کردن زباله از خیابان های پاریس است:

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

کاربر دیگری تصمیم گرفته با استفاده از این مدل هوش مصنوعی یک کلیپ کوتاه از فیلم جنگ ستارگان بسازد:

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

یک کاربر دیگر، اما ویدیوی طولانی تری ساخته و به سراغ تریلر عجیبی از فیلم سریع و خشن رفته است که در آن دو وین دیزل وجود دارد و با دایناسور هم می جنگد!

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

کاربر دیگری ویدیویی از خوردن اسپاگتی به وسیله ویل اسمیت منتشر نموده است:

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

درنهایت با ویدیویی روبه رو هستیم که در آن دواین جانسون معروف به راک، درحال خوردن سنگ (یا همان راک به انگلیسی) است:

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

اگرچه ویدیو های بالا کیفیت چندان بالایی ندارند و می توان جعلی بودن آن ها را به راحتی تشخیص داد، اما همان طور که گفتیم، این ابزار ها هنوز در اول راه قرار دارند. ابزار های فراوری عکس از روی متن هم در ابتدا کیفیت بالایی نداشتند، اما حالا کیفیت ابزار هایی مانند Midjourney به مقدار ای پیشرفت نموده است که تشخیص تصاویر جعلی از واقعی می تواند برای بعضی کاربران سخت باشد.

برای مثال، در چند روز گذشته تصاویر ساخته شده از دستگیری دونالد ترامپ یا زلزله ای مرگبار، اما غیرواقعی، در اینترنت وایرال شدند.

منبع:دیجیاتو

منبع: فرادید

به "این ویدیو های عجیب با هوش مصنوعی ساخته شده اند؛ از جمع آوری زباله به وسیله مکرون تا خوردن سنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ویدیو های عجیب با هوش مصنوعی ساخته شده اند؛ از جمع آوری زباله به وسیله مکرون تا خوردن سنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید