بزوس ثروتمندترین فرد دنیا ماند

به گزارش عینک آفتابی، خبرنگاران: برخلاف ادعای بعضی رسانه ها، جف بزوس ثروتمندترین فرد دنیا باقی مانده است.

بزوس ثروتمندترین فرد دنیا ماند

به گزارش عینک آفتابی، به نقل از سایت طلا؛ بعضی از رسانه ها در روز گذشته مدعی شده بودند که بیل گیتس جای جف بزوس را در صدر جدول ثروتمندترین افراد دنیا گرفته است با این حال آنالیز فهرست ثروتمندان فوربس که معتبرترین مرجع در این زمینه شمرده می گردد نشان می دهد که بیل گیتس کماکان دومین فرد ثروتمند دنیا است و نتوانسته جف بزوس را پشت سر بگذارد.

این هفته به دنبال ریزش سهام شرکت آمازون که به کاهش 7 میلیارد دلاری ثروت بزوس در یک روز منجر شد، بعضی منابع خبری آغاز به حدس در مورد از دست رفتن صندلی وی در صدر جدول پرداختند که این خبر به اشتباه به از دست رفتن صدر جدول توسط بعضی رسانه ها تعبیر شد.

جدیدترین رتبه بندی فوربس از ثروتمندترین افراد دنیا (تا سرانجام روز آدینه) نشان می دهد که جف بزوس کماکان با 109. 9 میلیارد دلار ثروت، ثروتمندترین فرد آمریکا و دنیا به شمار می رود و بیل گیتس با 105.8 میلیارد دلار در رده بعدی واقع شده است.

برنارد آرنو، مدیرعامل لوئی ویتون نیز با 102.2 میلیارد دلار ثروت به عنوان سومین فرد ثروتمند دنیا و ثروتمندترین فرد اروپا معرفی شده است.

طبق اعلام فوربس در حال حاضر تنها این سه نفر بالای 100 میلیارد دلار ثروت دارند.

موکاش آمبانی هندی نیز با 55.7 میلیارد دلار ثروت به عنوان دهمین ثروتمند برتر دنیا و ثروتمندترین فرد آسیا معرفی شده است.

به گزارش ایسنا در حال حاضر برای قرار گرفن در بین 100 ثروتمند دنیا باید دست کم 14.3 میلیارد دلار ثروت در اختیار داشت. همچنین 158 نفر نیز در دنیا 10 میلیارد دلار یا بیشتر ثروت در اختیار دارند.

اتفاق مهم دیگر دنیای ثروتمندان در دو روز گذشته، ظهور یک فرد 24 ساله چینی به عنوان میلیاردر در باشگاه ثروتمندان بود.

اریک تسه به لطف کادوی 3.8 میلیارد دلاری والدین خود که مالک یکی از بزرگ ترین شرکت های دارویی دنیا هستند، یک شبه میلیاردر شد. این مبلغ به شکل سهام این غول دارویی به این پسر هدیه داده شده است تا وی تازه ترین عضو باشگاه میلیاردرهای دنیا لقب گیرد.

منبع: اقتصادنیوز

به "بزوس ثروتمندترین فرد دنیا ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزوس ثروتمندترین فرد دنیا ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید