برترین گوشی های شیائومی؛ راهنمای خرید برای تمام بودجه ها

به گزارش عینک آفتابی، خبرنگاران- مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی الان ردمی A1 پلاس است. سه میلیون و 100 هزار تومان فروخته می گردد و نباید انتظار زیادی از آن داشته باشیم. 32 گیگابایت حافظه موقت، دوربین هشت مگاپیکسل و تراشه نسبتا ضعیف 12 نانومتری تقریبا همه آن چیزی که ردمی A1 پلاس به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی در چنته دارد و آن طرف بین گران ترین گوشی های این برند باید از شیائومی 13 اولترا نام ببریم.

برترین گوشی های شیائومی؛ راهنمای خرید برای تمام بودجه ها

به گزارش عینک آفتابی؛ شیائومی 13 اولترا رقیب چغری برای گلکسی S23 اولترا سامسونگ است و دقیقا مثل برترین پرچمدار رقیب با قدرتمند ترین تراشه فعلی گوشی های اندرویدی راهی بازار شده. این وسط دوجین میان رده نام ورسم دار از شیائومی در بازار موبایل وجود دارد و آنطور که فروشنده های موبایل به عینک آفتابی می گویند، امثال ردمی نوت 12، ردمی نوت 11، پوکو X5 پرو و پوکو M5s در خرداد سال جاری فروش خوبی را تجربه می نمایند.

برترین گوشی شیائومی تا پنج میلیون

پوکو C40 جزو محبوب ترین گوشی های مالی شیائومی در بازار موبایل ایران است. فروشنده های موبایل آن را با رنگ سبز و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی چهار میلیون و 300 هزار تومان می فروشند و بابت پوکو C40 مشکی 200، 300 هزار تومان بیشتر دریافت می نمایند. مدلی که مشخصات آن مثل خیلی از گوشی های چهار، پنج میلیونی بازار است و به یک نمایشگر IPS و حسگر اصلی 13 مگاپیکسل مجهز شده.

مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس است که از این یکی نباید انتظار زیادی داشته باشیم. 32 گیگابایت حافظه موقت، نمایشگر 6.5 اینچ IPS، تراشه نسبتا ضعیف مدیاتک A22 و حسگر هشت مگاپیکسل همه داروندار ردمی A1 پلاس است و الان که به آخرین روز های خرداد سال جاری نزدیک می شویم، خرید ردمی A1 پلاس شیائومی تقریبا سه میلیون و 100 هزار تومان بودجه لازم دارد. در همین بازه ردمی A2 پلاس که نسخه تازه ردمی A1 پلاس است و در بخش پردازنده پیشرفت جزیی داشته، فروخته می گردد و می توانیم نیم نگاهی هم به ردمی 9A داشته باشیم. این وسط از ردمی 12C نباید غافل شویم.

ردمی 12C با قیمت تقریبی پنج میلیون یکی از رقبای گوشی های مقرون به صرفهقیمت سامسونگ در بازار است و به لطف حسگر 50 مگاپیکسل و تراشه مدیاتک G80 حداقل نسبت به پوکو C40 عملکرد بهتری دارد.

برترین گوشی شیائومی تا هشت میلیون

ردمی نوت 12 یک گوشی تازه نفس در بازار است که تقریبا از دو ماه قبل پا به بازار گذاشته است. در همین مدت کوتاه ردمی نوت 12 توانسته فروش خوبی در ایران داشته باشد و در فروشگاه های اینترنتی جزو محبوب ترین میان رده های مالی شیائومی است. چند؟ حداقل هشت میلیون تومان.

ردمی نوت 12 با 128 گیگ فضای ذخیره سازی و شش گیگابایت حافظه موقت حدود هشت میلیون تومان فروخته می گردد و اگر روی نسخه 128+8 گوشی ردمی نوت 12 دست بگذاریم، فروشنده های موبایل تقریبا 500 هزار تومان بیشتر دریافت می نمایند. ردمی نوت 12 نسخه ارتقا یافته ردمی نوت 11 است که مهمترین پیشرفتش را در بخش پردازنده تجربه نموده است. پوکو M5s یکی دیگر از میان رده هایی که لیاقت حضور در لیست برترین گوشی های شیائومی را دارد. نمایشگر AMOLED، حسگر اصلی 64 مگاپیکسل و تراشه اصلی مدیاتک G95 تقریبا همان ترکیبی است که از یک میان رده هفت، هشت میلیونی انتظار داریم. پوکو M5s در همین بازه فروخته می گردد و هفت میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد.

برترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون

ردمی نوت 12 پرو و پوکو X5 پرو قلدرترین گوشی های شیائومی در بازه مدل های کمتر از 15 میلیون هستند. هر دو مدل تازه نفس محسوب می شوند و در بخش پردازنده نسبت به نسخه های قبلی خودشان پیشرفت داشتند.

ردمی نوت 12 پرو که قابلیت سازگاری با نسل پنجم اینترنت را دارد، با 256 گیگ فضای ذخیره سازی و هشت گیگابایت حافظه موقت 14 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می گردد و خرید پوکو X5 پرو نسخه 5G با همین مشخصات 14 میلیون و 200 هزار تومان آب می خورد. ردمی نوت 12 پرو با اینکه با حسگر اصلی 50 مگاپیکسل راهی بازار شده، اما از خیلی از میان رده های شیائومی که با دوربین 108 مگاپیکسل طراحی شدند، عکس های بهتری می گیرد.

پوکو X5 پرو هم با دوربین 108 مگاپیکسل، نمایشگر AMOLED و تراشه اصلی اسنپدراگون 778 راهی بازار شده و از این حیث می تواند می تواند جلو خیلی از میان رده های پرفروش سامسونگ مثل A54 آبروداری کند. اگر حرف فروشنده های موبایل را ملاک قرار بدهیم در این بازه قیمت یعنی گوشی های کمتر از 15 میلیون، مدل هایی مثل ردمی نوت 11 پرو هم که از یک سال و نیم قبل در بازار حضور دارند، فروش خوبی را تجربه می نمایند.

برترین گوشی بالای 15 میلیون شیائومی

شیائومی 13 اولترا یکی از گران ترین پرچمداران این برند است و حداکثر 90 میلیون تومان فروخته می گردد. به همین دلیل خیلی از فعلان بازار موبایل شیائومی 13 اولترا را با امثال گلکسی S23 اولترا سامسونگ مقایسه می نمایند.

شیائومی 13 اولترا البته در بخش دوربین نمی تواند حریف گلکسی S23 اولترا و حسگر خیره نماینده 200 مگاپیکسلی آن گردد، اما مثل برترین پرچمدار سامسونگ با تراشه قدرتمند چهارنانومتری اسنپدراگون هشت نسل دوم یعنی پیشرفته ترین تراشه گوشی های اندرویدی راهی بازار شده و از این نظر چیزی کم ندارد. از آن طرف چیز هایی مثل آدابپور 50 وات که می تواند ظرفیت باتری را ظرف 40 دقیقه از صفر به 100 برساند، جزو جذابیت های شیائومی 13 اولترا است.

شیائومی 13 اولترا فقط یکی از مدل های گرانقیمت شیائومی است و بین سایر پرچمداران این برند باید از شیائومی 12s اولترا و می 11 اولترا هم نام ببریم که هر کدام با فضای ذخیره سازی 512 گیگابایت به ترتیب 57 و 36 میلیون تومان قیمت دارند. این وسط از گوشی Black Shark 5 Pro هم نباید غافل شویم که ذاتا یک مدل گیمینگ است و با 256 گیگ فضای ذخیره سازی حول وحوش 34 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می گردد.

منبع: فرارو

به "برترین گوشی های شیائومی؛ راهنمای خرید برای تمام بودجه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گوشی های شیائومی؛ راهنمای خرید برای تمام بودجه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید