بیش از 4 هزار کشته کرونایی در هند، درخواست عجیب دهلی از رسانه های اجتماعی

به گزارش عینک آفتابی، تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا درحالی همچنان بالای 4 هزار مورد گزارش شده که وزارت فناوری هند درخواست عجیبی از رسانه های اجتماعی داشته است.

بیش از 4 هزار کشته کرونایی در هند، درخواست عجیب دهلی از رسانه های اجتماعی

به گزارش گروه بین الملل عینک آفتابی به نقل از رویترز، هند امروز (شنبه) 257299 مبتلای جدید به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته را تایید کرد. در این مدت 4194 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

طبق اطلاعات وزارت بهداشت تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا تا به امروز 26.3 میلیون نفر اعلام شده درحالیکه تعداد کل مرگ و میرهای اعلام شده به صورت رسمی در این کشور 295525 مورد است.

یکی از آزمایشگاه های خصوصی در هند (چهارشنبه) بیان نمود که نزدیک به دو سوم از افرادی که در این کشور تست کرونا داده اند در معرض کووید-19 قرار داشته اند.

ماه ها است که هیچ نقطه ای در دنیا به اندازه هند از این ویروس آسیب ندیده است و افزایش تعداد روزانه مبتلایان به بالای 400 هزار نفر باعث خشم مردم این کشور از نحوه مدیریت دولت شده است. طبق دو نظرسنجی اخیر میزان محبوبیت ناریندرا مودی به پایینترین حد پس از شیوع کرونا رسیده است.

مودی که در 2014 و بار دیگر در 2019 با بیشترین رای طی سه دهه اخیر در هند به عنوان نخست وزیر انتخاب شده بود درحال حاضر تنها شاهد محبوبیت 63 درصدی است.

نظرسنجی موسسه سی ووتر نیز حاکی از آن است که میزان رضایت بالای مردم از مودی از 65 درصد سال پیش به 37 درصد کاهش یافته است.

وزارت فناوری و اطلاعات هند نیز روز جمعه از تمام شرکت های فعال در حوزه رسانه های اجتماعی خواستا تا هرگونه مطلبی با عنوان گونه هندی ویروس کرونا را حذف کنند.

این درحالی است که سازمان بهداشت دنیای 11 می بیان نمود که گونه b.1.617 کرونا که سال گذشته میلادی در هند شناسایی شد یک نگرانی دنیای به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیش از 4 هزار کشته کرونایی در هند، درخواست عجیب دهلی از رسانه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 4 هزار کشته کرونایی در هند، درخواست عجیب دهلی از رسانه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید