خبرنگاران نوراللهی: به حواشی توجهی نداریم

به گزارش عینک آفتابی، تهران- خبرنگاران- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: به حواشی و صحبت دیگران توجهی نداریم و تنها در پی چهارمین قهرمانی متوالی هستیم.

خبرنگاران نوراللهی: به حواشی توجهی نداریم

احمد نوراللهی پنجشنبه شب پس از فزونی سه بر یک تیمش مقابل شهرخودرو در لیگ برتر، گفت: برد در این بازی خیلی مهم بود که به آن رسیدیم و جایگاهمان در صدر جدول مسحکم تر شد. باید در ملاقات بعدی مقابل پیکان هم به فزونی برسیم تا امتیازات لازم برای قهرمانی را جمع کنیم.

وی اضافه کرد: فوتبال بدون تماشاگر سخت است و ما تابع قانون و تصمیماتی هستیم که فدراسیون و سازمان لیگ اتخاذ می نمایند. تمام کوششمان این است تا موجب شادی طرفداران شده و مثل سال های قبل قهرمان شویم.

این هافبک در مورد هماهنگ شدن بازیکنان پرسپولیس با تفکرات یحیی گل محمدی، گفت: نیم فصل که گل محمدی آمد، تفکرات جدید به تیم تزریق شد و ما کوشش می کنیم تا خواسته های ایشان را اجرا کنیم. احتیاج به زمان است و سعی می کنیم، اندیشه های کادر فنی را در زمین پیاده کنیم.

وی در مورد صحبت بعضی که چند سال است پرسپولیس را تیمی خاص و مورد حمایت ارگان های ورزرشی می دانند، گفت: پرسپولیس کوشش می نماید و سال جاری هم در لیگ و جام حذفی با کوشش خودمان، پیروز شده ایم. شرایطمان در آسیا مقداری بد است که باید جبران کنیم. به حواشی توجهی نداریم و زحمت می کشیم و سال جاری هم می خواهیم برای چهارمین سال متوالی قهرمان شویم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نوراللهی: به حواشی توجهی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوراللهی: به حواشی توجهی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید