دانشگاه آزاد به یاری برطرف اشتغال فارغ التحصیلان بیاید

به گزارش عینک آفتابی، خبرنگاران/یزد استاندار یزد از پیگیری مسئله دانش بنیان به وسیله دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داد و گفت: در حوزه دانش بنیان اقدامات و همراهی های خوبی را از سوی دانشگاه آزاد داشتیم.

دانشگاه آزاد به یاری برطرف اشتغال فارغ التحصیلان بیاید

محمدعلی طالبی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد یزد که صبح امروز در محل این دانشگاه یزدگزار شد، ضمن تقدیر از مسیولیت های معصومه طباطبایی مدیر سابق دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: سطح تعاملات دانشگاه آزاد یزد با سایر مجموعه های استان به نحوی مطلوب انجام می شد که این مسئله به روحیه وی که در دانشگاه ایجاد نموده بود، ارتباط داشت.

وی به رضایت مطلوب نهادهای همکار و ناظر از دانشگاه آزاد یزد و مدیریت این بانوی یزدی اشاره نمود و گفت: مدیریت یک خانم و ارتقای مدیریت یک زن در استان را پس از مدیریت معصومه طباطبایی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد شاهد بودیم به طوری که وی در حوزه دانشگاه آزاد همراهی خوبی را با اولویت های توسعه ای استان نشان داد.

وی اضافه کرد: در حوزه دانش بنیان اقدامات و همراهی های خوبی را از سوی دانشگاه آزاد داشتیم که البته این همراهی از ابعاد آموزش و پرورش نیروهای متخصص در زمان های گذشته هم مربوط است.

استاندار یزد با بیان این که دانشگاه آزاد در حوزه فناوری، نواوری و دانش بنیان همراه باشد، توضیح داد: چاره دیگری نداریم در این حوزه تقویت شویم چرا که به دلیل شرایط اقلیمی استان، ظرفیت های موجود مانند تبدیل شدن یزد به پایلوت دانش بنیان کشور و بعلاوه نیروهای فارغ التحصیل و بیکار دانشگاهی باید در این حوزه رشد کنیم.

به گفته استاندار یزد با پیگیری موضوع دانش بنیان به وسیله دانشپگاه آزاد اسلامی، امیدوار به برطرف نگرانی های اشتغال فارغ التحصیلان هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشگاه آزاد به یاری برطرف اشتغال فارغ التحصیلان بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد به یاری برطرف اشتغال فارغ التحصیلان بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید